هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور روز چهارشنبه 18 دی ماه امسال با برگزاری شش دیدار دنبال می‌شود.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، حساس‌ترین دیدار هفته دوم دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر والیبال و کاله آمل برگزار می‌شود.
 
حساسیت این دیدار از آن جهت است که هم خودرو سازان و هم آملی‌ها سابقه حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا را دارند.
 
 شاگردان بهروز عطایی که نیم فصل دوم را با شکست سه بر صفر آغاز کردند در شرایطی به مصاف پیکانی‌ها می‌روند که حریف پایتخت نشین آنها سه امتیاز شیرین را از دربی مقابل نوین کشاورز به دست آورد.
 
تیم والیبال کاله‌آمل تا پایان  هفته دوازدهم با 16 امتیاز در جایگاه هفتم و پیکانی‌ها با 21 امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی ایستاده‌اند.
 
**خانه والیبال میزبان گنبدی‌ها
 
 دیدار تیم‌های والیبال بازرگانی جواهری گنبد و نوین کشاورز هم به نوبه خود از حساسیت خاصی برخوردار است.
 
 جوانان نوین کشاورز با جنگجندگی‌ خاص خود توانستند تا پایان هفته اول نیم فصل دوم لیگ 16 امتیاز کسب کرده یک پله پایین‌تر از تیم کاله در مکان  هشتم جدول بایستند.
 
 گنبدی‌ها که در هفته های پایانی دور رفت سرمربی خود را در حالت قهر و استعفا دیدند نیم فصل دوم را با حضور مجدد دوجی‌خوب شروع کردند و تیم سایپا را در خانه شکست دادند.
 
 حال در این هفته خانه والیبال تهران میزبان تیم‌هایی است که برای ارتقا جایگاه خود در جدول رده ‌بندی انگیزه بسیار بالایی دارند اگر گنبدی‌ها موفق به کسب سه امتیاز کامل  دیدار شوند می‌توانند به صعود سه پله‌ای در جدول امیدوار باشند.
 
**هیاهوی والیبالی‌ در ارومیه
 
 دیدار تیم‌های متین ورامین‌ و شهرداری ارومیه از آن جهت حائز اهمیت است که ارومی‌ها برای ادامه کار در لیگ جان دوباره‌ای پیدا کرده‌اند.
 
پس از رفتن ابراهیم وطن پرست از سمت سرمربیگری‌ تیم ارومیه تا چند هفته هم چنان ارومی‌ها نتایج خوبی کسب نمی‌کردند اما " یدا‌.. کارگر‌پیشه" توانست با بهره‌گیری از تجارب ارزنده خود بحران روحی روانی حاکم بر تیم را به حداقل برساند و باز هم بازیکنان پایتخت والیبال ایران شرایط خوب خود را در لیگ به رخ حریفان بکشاند.
 
 ارومی‌ها و ورامینی‌ها که در هفته اول دور برگشت سه امتیاز طلایی دیدارهای خود را به دست آوردند این هفته هر یک برای نیل به اهداف خاص خود در جدول تلاش می‌کنند.
 
 ورامینی‌ها به دنبال باز پس گرفتن صدر جدول رده ‌بندی ارومی‌ها نیز در پی ارتقا چندین پله‌ای جایگاه‌شان در جدول هستند.
 
**مشهدی‌ها و انتقام گیری از  میزبان
 
 تیم والیبال میزان خراسان رضوی در هفته دوم دور برگشت مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در کرج به مصاف تیم سایپا می‌رود.
 
 شاگردان جبار قوچان نژاد که در هفته‌های پایانی نیم فصل نخست روز‌های خوبی را سپری می‌کردند و با شکست تلخ مقابل تیم باریج‌ اسانس کاشان در اولین هفته دور برگشت نوار پیروز‌ی‌هایشان به یک باره قطع شد و این هفته به دنبال جبران ناکامی دیدار قبل خواهند بود.

مشهدی‌ها که در دور رفت مسابقات لیگ مقابل ‌سایپا در خانه خود سه بر 2 نتیجه را واگذار کردند با حس انتقام جویی در برابر شاگردان فرهان ‌نفرزاده صف‌آرایی می‌کنند.

تیم سایپا همچنان جایگاه قعرنشینی خود را در جدول حفظ کرده است‌ آنها برای صعود از این مکان و حفظ سهمیه لیگ برتری خود کار سختی در پیش دارند.
 
**بحران‌زده‌ها در تبریز

تیم والیبال شهرداری زاهدان در هفته دوم دور برگشت مسابقات لیگ برتر در تبریز به مصاف تیم شهرداری تبریز می‌رود.

تیم والیبال شهرداری زاهدان که تاکنون به عنوان تیم بحران‌ زده لیگ سال 1392 لقب گرفته در شرایطی به مصاف تبریز‌ی‌ها می‌رود که مسئولان باشگاه پس از رایزنی‌های زیاد موفق به پرداخت 10 درصد از مطالبات بازیکنان کرده‌اند.

طبق گفته اعضای کادر فنی شهرداری زاهدان،شرایط روحی روانی حاکم بر تیم چندان مطلوب نیست، کار به جایی رسیده که برخی بازیکنان تظاهر به مصدومیت می‌کنند تا از بازی کردن معاف شوند.

شاگردان حسین معنی به ظاهر مقابل زاهدانی‌ کار سختی در پیش ندارند، اما بنا به گفته کادر فنی هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت و باید نهایت توان را برای کسب سه امتیاز کامل بازی بکار بگیرند.
 
**جدول رده‌بندی لیگ برتر

جایگاه تیم‌ها بر اساس نتایج و امتیازاتی که تا پایان هفته اول دور برگشت کسب کرده‌اند به شرح زیر است:

1-    باریح اسانس کاشان                      30
2-    متین ورامین                                   25
3-    میزان خراسان                                23
4-    پیکان                                             21
5-    شهرداری تبریز                                18
6-    شهرداری ارومیه                              18
7-    کاله آمل                                          16
8-    نوین کشاورز                                    16
9-    آلومینیوم المهدی بندرعباس               16
10-    بازرگانی جواهری گنبد                     15
11-    شهرداری زاهدان                            12
12-    سایپا                                            6
 
**بحران صدرنشین و مصاف با بندرعباسی‌ها
 
تیم والیبال باریج اسانس کاشان در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس می‌رود.
 
شاگردان مصطفی کارخانه که تا پایان هفته اول دور برگشت لیگ با کسب 30 امتیاز جایگاه صدر جدول رده‌بندی رابه خود اختصاص داده‌اند.
 
این هفته به مصاف بندرعباسی‌هایی می‌روند که تاکنون با 16 امتیاز در مکان نهم جدول رده‌بندی ایستاده‌اند.
 
شاگردان ناصر شهنازی در طول هفته‌های اخیر توانستند با آرامش تیمی و هماهنگی خوبی که در برابر حریفان از خود نشان دادند نتایج خوبی کسب کنند و والیبال سطح بالا و حرفه‌ای را به نمایش گذارند.
 
مصطفی کارخانه و شاگردانش هم به راحتی جایگاه صدر نشینی را به دست نیاورده‌اند در این هفته به دنبال سه امتیاز بازی و تثبیت جایگاه خود در جدول هستند.

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار