مدیر اداره حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی گفت: طرح جامع ساخت پایانه‌ مرزی پلدشت از 40 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

مجتبی رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: آغاز طرح جامع ساخت پایانه‌ مرزی پلدشت مشتمل بر محوطه سازی، احداث ساختمان‌های تجاری و مسافری ساختمان‌های جانبی و ... در حال اجرا است.

مدیر اداره حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی گفت: پایانه‌ مرزی پلدشت در زمینی به مساحت 18.2 هکتار با اعتباری برابر با 175 میلیارد ریال از 40 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی با اشاره به پایانه‌ مرزی تمرچین، اظهار داشت: پایانه‌ مرزی تمرچین پیرانشهر در مقابل حاج عمران عراق واقع شده که بعد از پایانه‌های مرزی بازرگان در شهرستان ماکو فعال‌ترین مرز زمینی ایران به شمار می‌رود.

رحمانی ادامه داد: مرز زمینی هم اکنون به عنوان یکی از کوتاه‌ترین راه‌های زمینی جمهوری اسلامی به حوزه کشورهای خلیج فارس مورد استفاده بازرگانان و تجار کشورهای منطقه قرار گرفته است.

مدیر اداره حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی با اشاره به بهره‌برداری از سالن‌های پایانه‌ مرزی تمرچین، اضافه کرد: امسال از سالن مسافری به مساحت 3 هزار متر مربع و محوطه سازی اطراف آن به مساحت 1.4 هکتار بهره‌برداری شده است.

رحمانی در ادامه سخنان خود مبنی بر بهره‌برداری از سالن‌های پایانه‌های مرزی، خاطرنشان کرد: سر درب‌های ورودی و خروجی و ساختمان‌های کنترلی با اعتبار 41 هزار میلیون ریال ایجاد شده است./س

برچسب ها: مرزی ، حمل ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.