احسان فلاحت پیشه، کارگردان نمایش "خشت خام" گفت: سالن اصلی تالار مولوی برای اجرای نمایش در وضعیت نامناسبی به سر می‌برد.

"احسان فلاحت‌بیشه" کارگردان نمایش "خشت خام"  در خصوص نمایشنامه این نمایش  به خبرنگار حوزه‌ی تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: موقعیت نمایش به ده سال پیش زمان جنگ عراق و آمریکا بر می‌‌گردد که  خانواده‌های ایرانی در حال پیگیری اخبار و سقوط صدام هستند.

وی ادامه داد:  8 سال با عراق جنگیدیم و زمان سقوط صدام برای مردم ما اهمیت بسیاری داشت به همین دلیل من دوست داشتم در خصوص این موضوع کاری را به روی صحنه ببرم.

فلاحت بیشه با اشاره به شیوه‌ی اجرا در نمایش " خشت خام" اظهار داشت: قصه‌ی نمایش رئال است به همین دلیل  سعی شده تا شیوه‌ی اجرا هم رئال باشد.

وی در خصوص سالن مولوی گفت: ما اولین گروهی هستیم که بعد از تعطیلی تالار مولوی در سالن اصلی آن اجرا می‌کنیم اما متاسفانه این سالن از نظر نور دچار مشکل است ما به مهتابی و لامپ کار نمی‌کنیم.

 فلاحت بیشه افزود: با وجود آنکه تالار مولوی برای تعمیرات سالن‌ها تعطیل شد، اما هیچ اقدامی برای  بهبود وضعیت سالن‌ها صورت  نگرفته است.

وی خاطرنشان کرد: 3 روز اجرا رفتیم اما به دلیل تبلیغات اندک و تعطیل بودن تالار مولوی تاکنون مخاطبان کمی داشتیم و تنها امیدمان اطلاع رسانی از طریق خبرگزاری است.

گفتنی است؛ نمایش " خشت و خام " با  کارگردانی احسان فلاحت بیشه هر شب در تالار مولوی به اجرا می رود.

انتهای پیام/ص

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.