رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور از مه غلیظ در 4 استان کشور و یخبندان در استان های کرمان و سیستان و بلوچستان خبر داد.

 سرهنگ حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور اظهار داشت؛ بر اساس آخرین تصاویر دریافتی از دوربین های نظارت تصویری، سامانه های هوشمند ترافیک شمار برخط و گشت های شعب راهداری سراسر کشور در حال حاضر کلیه جاده های کشور از ترافیکی عادی و روان برخوردار هستند تا کنون گزارشی مبنی بر بار ترافیکی دریافت نشده است.  
 
وی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده های کشور بیان داشت، بر اساس آخرین گزارشهای دریافتی از وضعیت جوی جاده های کشور درحال حاضر در استان های همدان، سیستان و بلوچستان، سمنان و کرمان مه غلیظ حاکم است و استان های کرمان و سیستان و بلوچستان به دلیل بارش های شبانه روز گذشته یخبندان است و تردد تنها با زنجیر چرخ انجام می شود. 

سرهنگ حمیدی با اشاره به محورهای مسدود اذعان داشت؛ کماکان محورهای شمشک به دیزین و پونل به خلخال به دلیل احتمال سقوط بهمن و همچنین محور قم به گرمسار به دلیل انجام عملیات راه سازی تا اطلاع ثانوی مسدود است.  
 
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور خاطر نشان کرد: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به صورت شبانه روزی و با شماره تلفن 120 پاسخگوی وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور و امداد رسانی احتمال به هموطنان خواهد بود.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار