معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: ایجاد شهرک های کشاورزی در توسعه تولیدات داخلی و توسعه سرمایه گذاری به معنای رونق اقتصادی و رشد و توسعه استان نقش اساسی دارد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ انوشیروان کاظمی افزود: ایجاد شهرکهای کشاورزی نیاز به حمایت مسوولان و ورود بخش خصوصی به این عرصه مهم دارد.

وی ادامه داد: ایجاد زمینه های لازم برای توسعه سرمایه گذاری و حمایت از سرمایه گذاران از مهمترین سیاست های کاری دولتمردان در فارس است که این مهم در توسعه ی فضای کسب و کار استان اثرگذار خواهد بود.

وی بیان کرد: هدایت فعالیتهای کشاورزی و گسترش توسعه زیرساخت های بخش کشاورزی از اهداف مهم ایجاد شهرک های کشاورزی است که در افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی و دامی موثر است.

کاظمی افزود: با توجه به توانمندی فارس در تولیدات کمی و کیفی محصولات کشاورزی ، رشد کشاورزی صنعتی در این استان به معنای توسعه امنیت و تامین مواد غذایی هدفمند در کشور خواهد بود.

وی ادامه داد: حمایت مسوولان و تخصیص تسهیلات ، امکان ساخت شهرکهای کشاورزی برای سرمایه گذاران بخش کشاورزی را فراهم می کند.

وی گفت: شرکت شهرک های کشاورزی با زیرمجموعه های گلخانه ای ، بسته بندی ، صنایع تبدیلی ، سایت های شیلاتی و دامپروری می تواند در توسعه کشاورزی هدفمند و موثر در اقتصاد گام بردارد/س.

انتهای پیام/



برچسب ها: نقش ، اساسی ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.