نماينده مجلس شوراي اسلامي معتقد است قواي سه گانه براي تاثيرگذاري بر جامعه نيازمند رسانه ملي هستند.

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ اسماعيل جليلي نماينده مجلس شوراي اسلامي، درباره تعامل رسانه ملي با قواي سه گانه گفت: امروز قواي سه گانه براي تاثيرگذاري برجامعه نيازمند رسانه ملي هستند.
 
نماينده مردم مسجد سليمان با اشاره به نقش مهم واثرگذار رسانه ملي گفت: رسانه ملي نقش مهمي در انعكاس اخبار وعملكرد قوا از جمله قوه مقننه دارد و در اين زمينه تلاش گسترده اي انجام مي دهد كه قابل تحسين است.
 
 اين نماينده مجلس به اشاره به نقش رسانه ملي در تعامل ميان مردم و قوا گفت: رسانه ملي بين مردم و قواي سه گانه يك واسطه است كه حرف مسئولان را به مردم و خواسته مردم را به مسئولان مي‌رساند.
 
جليلي اين نقش رسانه ملي را نقشي حياتي براي نظام دانست و افزود: تاكنون رسانه ملي اين نقش را به خوبي انجام داده و معتقدم سازمان صدا وسيما در اين زمينه نمره قبولي خواهد گرفت.
 
اين نماينده مجلس با اشاره به انتقادهايي كه بعضا ازصدا وسيما مي شود گفت: متاسفانه برخي از افراد رسانه ملي را در حيطه جناح وگروه و يا سازمان و ارگان خود دسته بندي مي كنند وتوقع دارندمنويات گروهي آنها در رسانه ملي منعكس شود ، حال آنكه اين رسانه يك رسانه ملي است و بايد مسائل  ملي و اساسي نظام در اين رسانه منعكس شود نه خواسته هاي گروهي و جناحي.
 
جليلي با بيان اينكه رسانه ملي امروز وظيفه انعكاس عملكرد نظام و خنثي سازي سم پاشي هاي رسانه هاي معاند و دشمن را برعهده دارد گفت: امروز همه از رسانه ملي توقع دارند اما درهنگام كمك وياري به اين رسانه، كمتر پيش قدم مي‌شوند.
 
جليلي تقويت پخش ماهواره‌اي برنامه‌ها را يكي از عرصه‌هايي دانست كه در رسانه ملي نيازمند سرمايه‌گذاري است.

وي افزود: اميدواريم با تخصيص بودجه مناسب در سال آينده، رسانه ملي در مقابله با حجم گسترده‌اي از رسانه‌ها وشبكه‌هاي معاندو مخالف گام موثري بردارد و پيام‌هاي انقلاب اسلامي را درعرصه‌هاي بين‌المللي و براي هركسي در هرجاي دنيا كه علاقه‌مند به شنيدن صداي انقلاب باشد، منتشر كند. 

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار