امین حطیط ،سرتیپ بازنشسته ارتش لبنان، تاکید کرد که ماجد الماجد را عربستان به قتل رسانده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری پانوراما الشرق الاوسط، امین حطیط سرتیپ بازنشسته ارتش لبنان تاکید کرده است که عربستان در پشت پرده مرگ ماجد الماجد تروریست سعودی قرار دارد.

گروه عبد الله عزام به رهبري "ماجد الماجد"، تروریست سعودی، مسئولیت  انفجار سفارت ایران در بیروت را،که در آن 26 تن از جمله رایزن فرهنگی جمهوری در بیروت به شهادت رسیدند و 146 تن دیگر زخمی شدند، بر عهده گرفت.

حطیط ادامه داد: مرگ ماجد الماجد چند ساعت بعد از ديدار یک هیئت سعودی از وی در بیمارستان رخ داد.

وی تاکید کرد که اين حق ايران است كه از جزئیات مرگ این تروریست و بازجویی‌هایی که از وی شده است باخبر باشد.

امین حطیط افزود: این که می‌گویند ماجد در شرایط جسمانی وخیم مرده است درست نيست به دليل اينكه بازداشت ماجد بعد از خروج از بیمارستان صورت گرفته است و معمولا کسی که از بیمارستان خارج می‌شود در وضعیت جسمانی خوب یا عادی قرار دارد و اگر در شرایط جسمانی خوبی نبود  از بیمارستان مرخص نمی‌شد.

وی ادامه داد: آنچه که در اين ميان جلب توجه می‌کند ديدار  گروه سعودی با اين تروريست پيش از مرگ وی در بیمارستان نظامی بیروت،و اصرار مشکوک اين گروه برای ملاقات ماجد در بیمارستان است.

حطیط تاکید کرد که این دیدار، ديداري مشكوك است؛ آیا این گروه چیز خاصتي را با خود داشتند؟ چرا ماجد 36 ساعت بعد از این ديدار مرده است؟

امین حطیط همچنين گفت: این موارد جز با کالبدشکافی جسد ماجد روشن نخواهد شد و كالبدشكافي بايد توسط یک کمیته پزشکی بی‌طرف کالبد شکافی انجام شود نه یک پزشک که آمادگی دارد تا گزارش‌های تحمیلی را منتشر کند.  

وي تاکید کرد که عربستان نقش كيليدي در پشتيباني از گروه‌های تروريستي در سراسر جهان دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار