ماجدی: جلسه کمیته‌انضباطی برهانی به زودی برگزار می‌شود

میرشاد ماجدی در خصوص وضعیت آرش برهانی اعلام کرد: نامه‌ای را در این خصوص به مدیریت باشگاه نوشته‌ایم تا جلسه کمیته‌ انضباطی برهانی به زودی برگزار شده و تصمیم‌گیری لازم برای وضعیت این بازیکن اتخاذ شود.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، سرپرست استقلال در ارتباط با وضعیت نکونام اظهار داشت: بنده در جریان وضعیت او نیستم، اما صحبت‌هایی که در برنامه نود شنیدیم و اینکه یک بازیکن را بخواهند برابر مدیرعامل و باشگاه استقلال قرار بدهند اصلا کار قشنگی نبود که در این برنامه صورت گرفت و خودم به شخصه از این اتفاق خیلی ناراحت شدم.

ماجدی در ارتباط با شرایط استقلال گفت: خوشبختانه تعداد مصدومان ما پایین آمده تا با شرایطی بهتر به مصاف حریفان خود برویم و قطعا همه هدف و برنامه استقلال در هر بازی کسب سه امتیاز است تا بتوانیم  جایگاه خوبی در جدول داشته باشیم .وی بازی با استقلال خوزستان را اینگونه پیش‌بینی کرد: برای ما فرقی نمی‌کند به مصاف چه تیمی برویم، استقلال‌خوزستان یا پرسپولیس برای ما تفاوت زیادی ندارند و اصل هدفی است که در هر بازی دنبال می‌کنیم.

در این دیدار که بازی آسانی هم نمی‌تواند باشد همه سعی و برنامه ما کسب پیروزی است تا بتوانیم صدرنشینی خود را حفظ کنیم. ماجدی  تاکید کرد: بازیکنان استقلال در حال حاضر ذهن خود را درگیر دربی نمی‌کنند و بلکه بازی به بازی پیش می‌روند. الان همه فکر و تمرکز آنها کسب پیروزی مقابل استقلال‌خوزستان است و سپس به بازی‌های بعدی فکر می‌کنند.
 
انتهاي پيام/
 
برچسب ها: برهانی ، باشگاه ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار