چرا باید از موادی که قدرت انهدام یک تانک 50 تنی را دارد در آثار دفاع مقدسی استفاده شود!

پرویز شیخ طادی، کارگردان درخصوص مرحوم جواد شریفی راد مدیر جلوه‌های ویژه به خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: با مرحوم جواد شریفی راد در پروژه "شکارچی شنبه" همکاری مستقیمی داشتیم.
 
وی ادامه داد: "شریفی راد" فردی محتاط بود با بررسی امنیتی استقرار گروه آتش‌نشانی و اورژانس در صحنه کار را آغاز می‌کرد و این حادثه و بی‌احتیاطی غیرقابل باور است.
 
شیخ طادی درخصوص مواد منفجر شده در پشت صحنه "معراجی‌ها" تصریح کرد: "شریفی راد" همیشه از مواد منجفره با قدرت پایین در کار استفاده می‌کرد اما نمی‌دانم چرا این بار از مواد منفجره واقعی استفاده کردند و این واقعا جای تعجب دارد.
 
وی ادامه داد: چرا باید از مواد منفجره‌ای که قدرت انهدام یک تانک 50 تنی را دارد در پشت صحنه این فیلم استفاده شود و باعث مرگ و آسیب دیدن تعدادی از افراد درعرصه هنر شود.
 
شیخ طادی در ادامه به کشته شدن مدیر حوزه دفاع مقدس علی اصغر رنجبر اشاره کرد و گفت: متأسفانه در این حادثه یکی دیگر از دوستان فعال در حوزه دفاع مقدس را هم از دست دادیم و درغمی بزرگ فرو رفتیم.
 
وی خاطر نشان کرد: این ضایعه را به جامعه هنری و خانواده‌های داغ‌دار تسلیت می‌گویم و امیدوارم دیگر شاهد این فجایع در عرصه هنر و دفاع مقدس نباشیم.
 
انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار