فرماندار شهرستان شهریار در روز معارفه خود اعلام کرد که تمام مدیران باید ظرف مدت 2 هفته گزارش عملکرد 8 ماه خود را به فرمانداری ارسال کنند اما با گذشت یک ماه از فعالیت فرماندار جدید شهرستان شهریار تا کنون خبری در این خصوص از سوی فرمانداری شهریار منتشر نشده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، همت الله همت‌زاده در دوم آذرماه سال جاری پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و سکانداری استانداری تهران توسط سید حسین هاشمی، به عنوان فرماندار شهریار منصوب شد و آغاز به کار کرد.

وی در دوره دولت سازندگی به مدت 2 سال مدیریت سیاسی شهرستان شهریار را بر عهده داشت بنابراین وی شناخت کامل و جامعی از شهرستان شهریار دارد و به خوبی با مشکلات و دغدغه‌های مردم این منطقه آشنا است.

فرماندار جدید شهرستان شهریار در مراسم معارفه خود با اشاره به اقدامات مثبت و سازنده فرمانداران گذشته اظهار کرد: مشکلات شهرستان شهریار تنها بیمارستان نبوده زیرا این شهرستان علاوه بر مشکلات درمانی از مشکلات دیگر از جمله آب شرب، مترو، جاده‌های ورودی نامناسب و کمبود فضاهای آموزشی عالی و ... رنج می‌برد.

وی با تاکید بر اینکه باید بخشداری‌های مستقل در شهرستان ایجاد شود، افزود: باید در انجام و اجرای تمام برنامه‌ها کار کارشناسی انجام شود تا بتوانیم در راستای خدمت به مردم سیاست‌های دولت را به سرانجام رسانده و رضایتمندی مردم را افزایش دهیم.

همت‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مسئولان ادارات شهرستان شهریار گفت: مسئولان شهرستان باید عملکرد 8 ماهه دستگاه مدیریتی خود را به همراه مشکلات پیش رو و پیشنهاداتشان برای بر طرف کردن آنها و آمار بودجه‌های استانی و ملی و همچنین آمار پروژه‌های نیمه کاره حوزه مدیرتی دستگاه اجرایی خود را در ظرف مدت 2 هفته به این فرمانداری ارسال کنند.

این اقدام فرماندار جدید شهرستان شهریار با توجه به تجربه بالای مدیریتی وی یک اقدام کاملا پسندیده است زیرا وی در ابتدای کار نشان می دهد که در نظر دارد تمام دستگاه‌های اجرایی تحت مدیریت شهرستان را ارزیابی کرده و با مشکلات آنها آشنا شود و هر چه سریع تر با برنامه‌ریزی مدون و در کوتاه مدت نسبت به بر طرف کردن آنها اقدام کند.

مطمئنا این اقدام فرماندار جدید شهریار برای توانمندسازی شهرستان در سال آینده و برای پیشبرد اهداف مدیران می‌تواند نقش مهم و اساسی داشته باشد اما با گذشت یک ماه از سخنان همت‌زاده تا کنون خبری در این باره که مسئولان گزارش هشت ماه خود را به فرمانداری شهریار ارسال کرده باشند منتشر نشده است.

فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت سکان‌دار اصلی مدیریت سیاسی و اجتماعی شهرستان است و تمام روسای ادارت آن شهرستان باید با توجه به سیاست های اعلامی دولت و زیر نظر فرماندار فعالیت‌های خود را انجام دهند.

این درحالی است که روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار در گزارشی تصویری تمام اقدامات فرماندار جدید شهرستان شهریار را در پورتال اطلاع رسانی این فرمانداری منتشر کرده اما خبری از انجام دستور ویژه و مهم فرماندار که در مراسم معارفه آن را اعلام کرد بود، منتشر نشده است.

البته امیدواریم فرمانداری شهرستان شهریار این موضوع را پیگیری کرده و اطلاعات تکمیلی و کامل در این رابطه را برای اطلاع عموم مردم اعلام کند تا مردمی که این خبر خوب را در مراسم معارفه شنیده یا خوانده بودند، نسبت به پیگیری دولت بر انجام امور مهم شهرستان خشنود بوده و از آن حمایت کنند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار