هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال نتایج ضعیفی را برای دبیری و گیتی پسند رقم زد اما حفاری جایگاه خود را تثبیت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال امروز با رقابت 14 تیم به پایان رسید که طی آن و با نتایج به دست آمده تغییراتی در جدول ایجاد شود.

در نخستین رقابت میثاق نماینده صدرنشین پایتخت موفق به شکست شهرداری ساوه شد تا اولین شکست ساوه ای ها در نیم فصل دوم رقم زده شود و شاگردان خوراکچی به جبران تساوی هفته گذشته  و از دست رفتن پله سوم جدول با برد 5 بر 3 نتیجه خوبی را کسب کنند.البته به دلیل نزدیکی امتیاز های صدر جدولی میثاقی ها برای بازگشته به رده سوم چشم به بازی حفاری و گیتی پسند در اصفهان داشتند در همین راستا با پیروزی حفاری تیم تهرانی در این هفته نیز به رده سوم نرسید.

راه ساری که به دلیل شرایط نا مساعد باشگاهی وتیمی این روز ها اوضاع خوشی ندارد این بار نیز در شهر خود به راه کسب امتیازات مهم نیم فصل دوم برای شهید منصوری تبدیل شد تا تیم داورزنی  با این برد از شرایط نه چندان ایده آل خود بیرون آید.این بازی با نتیجه 5 بر 2 با برتری منصوری به پایان رسید تا راه ساری با وجود سابقه خود همچنان یکی از مدعیان سقوط از جمع برتری ها باشد.

اما در ادامه بازی ها دربی تبریز با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید تا شهرداری و هلال احمر همچنان عملکردی مانند هفته های گذشته داشته باشند البته این نتیجه برای شهرداری که از ابتدا عملکرد منطقی داشته قابل پیش بینی بود اما هلال احمر که صدر نشینی را تجربه کرده با مشکل مصدومیت و محرومیت بازیکنانش کنار نیامده تا در دربی ها نمایش مطلوبی نداشته باشد.

تاسیسات دریایی دیگر نماینده تهران در لیگ برتر  با نتیجه 2 بر3 تیم قعرنشین  را شکست داد تا در هفته پانزدهم پیروزی از آن تیم های پایتخت نشین باشد.با وجود اینکه پیروزی شاگردان صانعی قابل پیش بینی بود اما این روز ها غیرصنعتی ماهشهر با گذشت فصل جاری تجربه دفاع را کسب کرده تا با اختلاف زیادی پذیرای شکست نباشد.

سرانجام در هفته پانزدهم تندیس ماهان با سرمربیگری حسن زاده توانست به پیروزی دلچسبی دست یابد ورقیب خود زمزم اصفهان را با نتیجه 8 بر 3 شکست دهد تا همچنان این تیم با حضور حسین افضلی به روند نزولی و کسب نتایج ضعیفش ادامه دهد.

هفته پانزدهم که هفته ایده آلی برای صدرنشینان لیگ برتر نبود به تساوی دبیری در مشهد مقابل فرش آرا انجامید .یاران شمسایی که با برتری به نیمه نخست پایان دادند قادر به حفظ نتیجه در ادامه بازی نشدند تا با تساوی 4 بر 4 این رقابت پایان یابد.

در اصفهان اما گیتی پسند مغلوب شرکت حفاری شد تا شاگردان لک با این شکست فاصله خود را از قهرمانی بیشتر ببیند و شرکت حفاری همچنان با این پیروزی سکو نشین باشد.با وجود اینکه نیمه نخست این دیدار با یکنواختی و تساوی بدون گل به پایان رسید اما نیمه دوم شاهد رقابت تنگاتنگ دو تیم بودیم.به ثمررساندن دو گل با استفاده از ضدحمله توسط اهوازی ها لک را مجبور به استفاده از پاورپلی کرد که نتیجه آن جبران یک گل بود اما بازیکنان گیتی پسند در کمال تعجب تمامی فرصت های خوب خود را از دست دادند تا بازنده رقابت باشند.اشتباهات تقی زاده در دفاع کم کاری مرتضوی و از دست دادن بیشتر موقعیت ها توسط جاوید آنها را به ضعیف ترین بازیکنان بازی تبدیل کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، دبیری ، گیتی پسند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار