محسن محمدی گفت: آثار مشروط به بازبینی مجدد و کارگردان ها باید فیلم کامل اجرای خود را تا ۳ بهمن ماه به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند. هیچ اثریT تحت هیچ شرایطی بعد از تاریخ اعلام شده پذیرفته نخواهد شد.

محسن محمدی دبیر اصلی جشنواره عروسکی در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: بازبینی آثار به صورت حضوری از تاریخ 3 الی 8 دی ماه و بازبینی فیلم های دریافتی از تاریخ 9 دی ماه لغایت 16 دی ماه زیر نظر هیئت بازبینی متشکل از بازبین های بخشهای کودک و نوجوان ، بزرگ سال ، و بخش خیابانی محیطی انجام شد و نتایج بازبینی ها  در تاریخ 18 دی ماه  در سایت جشنواره به نشانی   ifsp.ir اعلام شد .
 
محمدی در ادامه افزود : آثار مشروط به بازبینی مجدد و تمامی کارگردان ها ضمن هماهنگی های لازم با مدیر بخش جهت تصحیح و رفع اشکال آثار خود باید فیلم کامل اجرای خود را تا تاریخ ۳ بهمن ماه ۱۳۹۲ به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند همچنین لازم به ذکر است که دبیرخانه هیچ اثری را تحت هیچ شرایطی بعد از تاریخ اعلام شده نخواهد پذیرفت.

محمدی در پایان خاطر نشان کرد  : تعداد پذیرش آثار مشروطی به عهده دبیر خانه جشنواره و بر اساس کیفیت آثار میباشد و هیچ گونه اعتراض شفاهی از سوی شرکت کنندگان پذیرفته نخواهد بود و آثار مشروط به بازبینی دوم پس از برسی ، 48 ساعت کاری بعد اعلام خواهد شد همچنین شرکت کنندگان محترم جهت هماهنگی و اطلاعات بیشتر میتوانند با تلفن 88481330  تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار