نفر دوم تنیس روی میز ایران گفت: قوانین امسال لیگ باعث شد تا از نظر مالی بسیار ضرر کنم.

نیما عالمیان درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اذعان داشت: به دلیل قانونی که سازمان لیگ امسال وضع کرد من به عنوان نفر دوم تنیس روی میز ایران درتیم پتروشیمی بندر امام ماهشهر که نوشاد در آن است بازی کنم این در حالی بود که من از این تیم با رقم بسیارخوب پیشنهاد بازی داشتم واین به ضرر من شد.

وی ادامه داد: با پتروشیمی فوری هم قرار داد بستم اما از انجا که دانشجو بودم دانشگاه آزاد را انتخاب کردم و به تهران آمدم و قرارداد بستم اما به دلیل مشکلاتی که این تیم به طورناخواسته درگیرآن شد رقم قرارداد من به نصف رسید و واقعاً بدشانسی آوردم.

عالمیان در خصوص تمریناتش با دانشگاه آزاد گفت: درتیم دانشگاه آزاد افشین نوروزی، میدیا لطف اله نسبی و بهنام رحمت پناه حضور دارند که به همراه برادران صابری به  عنوان مربی تمرین می کنیم، اکنون هم قبل ازمسابقه روز پنجشنبه از هفته چهارم لیگ در تهران اردو داریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از اعزامش به مسابقات تور جهانی قطر اطلاعی دارد با خیر گفت: من درباره این موضوع چیزی نمی دانم اما نوشاد به مشکل سربازی خورده و نمی‌تواند از کشورخارج شود اما من به این دلیل که یکسال از وی کوچکترهستم دانشگاهم یک سال مانده تا تمام شود.

نفر دوم تنیس روی میز ایران در انتها به برگزاری اردو‌های تیم ملی اشاره کرد و گفت: به نظرم اردو‌های تیم ملی باید با حضور بازیکنان خارجی برگزار شود تا بازیکنان ایران با تمرین کردن درکنار آنها بتوانند پیشرفت کنند زیرا در ورزش تنیس روی میز حضور حریفان تمرینی قوی بسیار ضروری است.

اگر شرایطی فراهم می‌آمد تا در اردویی که قرار است برگزار شود بازیکنان خارجی بیایند و درهوای شرجی برپا شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: عالمیان ، پینگ پنگ ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار