شهرکرد/

بیش از 70 درصد از سهمیه کود شیمیایی استان در اختیار بهره برداران

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری، از حمل درصد بالایی از سهمیه کود شیمیایی این استان و در اختیار قراردادن بهره برداران، در سال جاری خبر داد.

مرتضی مرادی گفت: تاکنون بیش از 83 درصد کود شیمیایی ازته و 70 درصد کود فسفاته سهمیه این استان در موعد مناسب به این استان حمل و در اختیار بهره برداران قرار گرفته است.
وی اظهار کرد: در حال حاضر نزدیک به 2 هزار تن کود فسفاته و 6 هزار تن کود ازته در انبارهای مرکزی استان چهارمحال و بختیاری  ذخیره و در زمان نیاز با هماهنگی معاونت بهبود تولیدات گیاهی به شهرستانها اختصاص خواهد یافت و مقداری نیز در انبارهای کارگزاریها تابعه در سطح دهستان ها موجود می باشد.
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اینکه قیمت تمام شده تولید کود سوپر فسفات 68 هزار تومان، فسفات آمونیوم 74 هزار تومان و اوره 39 هزار تومان می باشد گفت: قیمت فروش  کود سوپرفسفات 50 هزار تومان، فسفات آمونیوم 55 هزار تومان، اوره 35هزار تومان می باشد و در صورتی که با قیمت های پایین تر در سطح استان چهارمحال و بختیاری به فروش برسد قطعا تقلبی بوده است  و کشاورزان محترم مراقب باشند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.