قطار مسافری طبس ـ تهران که ظهر امروز دچار سانحه شد و به ‌وسیله دیزل جایگزین به مسیر خود ادامه داد، بار دیگر در ایستگاه تربت حیدریه دچار مشکل شد و اکنون مسافران با اتوبوس راهی مقصد شدند.

به گزارش  خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ برخی منابع خبری خبر دادند ساعاتی پیش در طبس، قطار مسافر بری طبس - تهران  از ریل  خارج شد.

بنابر اعلام این خبر، قطار در ایستگاه عشق‌آباد متوقف بود و در حالی که لکوموتیوران در لکوموتیو حضور نداشت، کمک‌لکوموتیوران بدون اخذ مجوز از مرکز کنترل و حتی بدون توجه به اخطار مرکز کنترل، قطار را به راه انداخت که به دلیل عدم تنظیم وضعیت سوزن ریل، دیزل، واگن مولد برق و یک واگن دیگر از ریل خارج شد که البته در این سانحه مسافران آسیب ندیدند.

گفتنی است: دیزل جایگزین برای این قطار از مشهد ارسال شد و پس از توقف سه‌ونیم ساعته، قطار به حرکت خود ادامه داد.
 
همچنین دیزل جایگزین نیز در حوالی ایستگاه تربت حیدریه خراب شد و با توجه به اینکه امکان تعمیر آن و همچنین فراهم آوردن دیزل جایگزینی دیگر وجود نداشت، هم‌اکنون حدود 200 مسافر قطار طبس ـ تهران در ایستگاه راه آهن تربت حیدریه پیاده شده‌اند و احتمالاً باید امشب را در سالن انتظار این ایستگاه به صبح برسانند تا زمانی که با تأمین 4 دستگاه اتوبوس راهی تهران شوند.

بر اساس این گزارش:از مسافران با تن ماهی به‌عنوان شام از مسافران پذیرایی شد و این در حالی است که برخی مسافران نیز ایستگاه راه آهن را ترک کرده و خود با استفاده از آژانس عازم مقصد شده‌اند.

بر همین اساس روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: مسافرین طبس با اتوبوس راهی مقصد خود شدند و پول بلیت نیز به این مسافران برگردانده شد.

همچنین مسافران تربت حیدریه - طبس که با خارج شدن قطار از ریل دچار سرگردانی شده بودند نیز بعد از استراد پول بلیت خود،سفرشان لغو شد.
انتهای پیام/
برچسب ها: قطار ، مسافر ، ریل ، لکوموتیو ، مسیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار