معاون ساخت و توسعه راه ها و بزرگراههای شرکت ساخت گفت: هم اکنون پنج هزار و 100 کیلومتر بزرگراه و سه هزار کیلومتر راه اصلی در دست احداث می باشد

 

.

 
 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛

ˈخیراله خادمیˈ افزود: برای پایان عملیات ساخت بزرگراهها و راههای اصلی کشور به 170 هزار میلیارد ریال که از محل اعتبارات دولتی و فایناس تامین می شود، نیازمندیم.

وی برنامه اجرایی اولویت دار این معاونت را شناسایی دو هزار و 400 کیلومتر از کریدورهای اصلی کشور اعلام کرد و افزود: برای اتمام این میزان راه 40 هزار میلیارد ریال نیازمندیم و در این رابطه سالانه یک هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت و تکمیل راههای کشور اختصاص داده می شود.

خادمی اضافه کرد: هم اکنون 12 هزار کیلومتر بزرگراه و دو هزار کیلومتر آزاد راه به ارزش تقریبی دو هزار میلیارد ریال در کشور وجود دارد.

وی در ادامه به احداث محور قزوین - تنکابن اشاره کرد و گفت: این محور از جمله راههای در دست احداث است که برای اتمام این طرح به شش هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم.

خادمی تاکید کرد: با توجه به جدید بودن این پروژه، خوشبختانه عملیات اجرایی آن در نقاط مختلف با پیشرفت مناسبی برخوردار بوده و عملیات احداث آن نیز ادامه دارد.

معاون ساخت و توسعه راه ها و بزرگراههای شرکت ساخت به احداث 10 کیلومتر باقیمانده آزاد راه قزوین - رشت در حوزه رودبار و منجیل اشاره کرد و گفت: برای تکمیل نهایی این پروژه به شش هزار میلیارد ریال اعتبار برای احداث تونل و راه نیازمندیم که 50 درصد آن بایستی آورده بانک تجارت باشد که در صورت تامین آن، عملیات اجرایی و نهایی این طرح آغاز خواهد شد./س

برچسب ها: بزرگراه ، راه ، احداث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.