نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان هیچ‌گاه بر عهد و پیمان خویش استواری نداشته و درصدد تخریب هویت و باور خودکفایی در جوامع اسلامی به ویژه ایران هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛

آیت‌الله علی اسلامی با اشاره به دستاوردهای مذاکرات ایران در ژنو اظهار داشت: هوشیاری و آگاهی تیم مذاکره‌کننده برابر طرف مقابل بسیار بااهمیت‌ است و سبب کسب پیروزی‌ و افتخاری برای نظام اسلامی می‌شود.

امام جمعه شهر تاکستان افزود: گروه‌ها و کشورهای مذاکره‌کننده نیز باید ضمن توجه و احترام به حقوق متقابل طرف ایرانی همواره در پایبندی به عهد و پیمان خود بکوشند.

این مسئول با اشاره به تصمیم سردمداران و سیاستمداران آمریکایی برای چارچوب‌های جدید تحریمی علیه ایران ابراز داشت: این واقعیت بیانگر آن است که دشمنان هیچ‌گاه در عهد و پیمان خویش تحت هیچ شرایطی استواری نداشته و درصدد تخریب هویت و باور خودکفایی جوامع اسلامی به ویژه ایران هستند.

امام جمعه شهر تاکستان ادامه داد: بنابر رهنمود مقام معظم رهبری ادعای انرژی هسته‌ای بهانه‌ای بیشتر نیست و سران استکباری و غربی به دنبال ریشه‌کنی و اصل تقابل با انقلاب اسلامی هستند.

اسلامی با تأکید بر اینکه حرکت در راستای تحقق هرچه بیشتر حقوق مسلم هسته‌ای وظیفه آحاد ملت است، تصریح کرد: سران مذاکره‌کننده مقابل تنها چند روز از زمان گذشت توافقنامه بار دیگر ادعاهای پیشین خویش را به شکلی جدید‌تر آشکار کرده و خواستار تعلیق حقوق هسته‌ای و وضع شدید‌ترین حصار‌های اقتصادی علیه نظام اسلامی هستند.

امام جمعه شهر تاکستان اذعان کرد: دشمنان درصدد هستند تا در صورت عقب‌نشینی نظام اسلام از مواضع به حق در زمینه هسته‌ای ادعاهای واهی نبود حقوق بشر و پیشرفت‌های علمی کشور را تکرار و از ادامه آنها جلوگیری کنند.

اسلامی تصریح کرد: شیعیان باید تا ضمن توجه به آداب و موازین اسلامی برای گسترش فرهنگ شیعی تلاش کرده و گام بردارند./س

برچسب ها: دشمنان ، تخریب ، خودکفایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.