مدیر کل سازمان حج و زیارت خوزستان گفت: برای حل مشکلات زائران مرزهای چزابه و شلمچه باید همت و رسیدگی بیشتری صورت گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ ناصر حویزاوی در مراسم تقدیر از خادمان زائران اربعین حسینی که در مجتمع رفاهی حفاری برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری اربعین حسینی امسال در کنار مدیران دلسوز و نماینده ولی فقیه، برگ زرینی دیگری را در کارنامه خوزستان رقم زد.

وی ادامه داد: برگزاری این همایش به ‌منظور نهادینه کردن فرهنگ خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی و اتاق فکری برای اربعین سال آینده است.

مدیر کل سازمان حج و زیارت خوزستان ضمن تقدیر از هلال احمر، اورژانس، پلیس و... اذعان کرد: هرچند امسال خدمت رسانی به زوار امام حسین خالی از اشکال نبود اما خدمت عاشقانه در راس امور همه خادمان قرار داشت.

وی با اشاره به اینکه همگان برای خدمت از یکدیگر سبقت می‌گرفتند عنوان کرد: این اجتماع پرنور نشان از وفا و دلدادگی به اباعبدالله حسین (ع) است و امیدواریم با برنامه ریزی مدون در جهت خدمات بیشتر گام برداریم.

حویزاوی خاطر نشان کرد: هنوز زمزمه کسانی که آرزومندانه خود را به میقات رسانده بودند تا به فیض زیارت امام حسین نائل شوند در گوشمان است.

وی در پایان گفت: چزابه و شلمچه قطعه‌های آسمانی، زمین هستند که همیشه با کربلا پیوند داشته‌اند بنابراین باید در جهت حل مشکلات زائران در این مرز‌ها رسیدگی شود./ش
برچسب ها: مشکلات ، زائران ، برطرف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.