اگرچه تیم لوله سبز آسیا( پایتخت) این هفته با چهار برد موفق ترین تیم هفته سوپرلیگ بود، اما تیم آذرخودرو نوین قم با سبقت گرفتن از دانشگاه آزاد اسلامی صدرنشین سوپر لیگ کاراته است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، اگرچه تیم لوله سبز آسیا( پایتخت) این هفته با چهار برد موفق ترین تیم هفته سوپرلیگ بود، اما تیم آذرخودرو نوین قم با سبقت گرفتن از دانشگاه آزاد اسلامی صدرنشین سوپر لیگ کاراته است.

آذر خودرو در حالی با یک بازی بیشتر از دانشگاه صدرنشین است که در هفته پایانی دور رفت که هنوز مشخص نیست سوم بهمن ماه در قم برگزار می شود یا چهارم بهمن در تهران پی گیری خواهد شد، باید یک رویارویی مستقیم با یکدیگر داشته باشند؛ جدالی که برنده اش می تواند با پیشتازی به استقبال دور برگشت برود.
 
اما در ایستگاه سوم و در حالی که دو مدال آور کاراته در رقابتهای جهانی 2012 پاریس ( امیر مهدی زاده و سعید احمدی) با شکست کار خود را آغاز کردند و سپس در نبردی میلی متری ابتدا 14 بر 13 از سد پرهام گذشت. آذر خودرویی ها در دو بازی بعدی آوای رزم و شهید داورزنی قرچک را هم شکست دادند تا با 21 امتیاز به صدر جدول صعود کنند.
 
دانشگاه آزاد این هفته فقط یک بار به میدان رفت که در همان تک مبارزه موفق شد 23 بر 4 فولاد مبارکه را در هم بکوبد. فولادی ها برغم این باخت، در دو دیدار دیگرش موفق شد برق هرمزگان را 17 بر 10 و جندی شاپور را 23 بر 4 مغلوب کنند.
 
لوله سبز آسیا(پایتخت) به سرمربیگری اکبر عبدلی دیگر تیم موفق هفته بود که نفس رقبایش را گرفت. این تیم تهرانی در چهار پیکار مقابل برق هرمزگان( 22- 6) شهید داورزنی قرچک( 26 بر یک) و آوای رزم(20-7) جندی شاپور شیراز (25-3) به برتری رسید.
 
تیم مناطق نفت خیز جنوب به دلیل لغو پرواز اهواز به تهران نتوانست در این هفته حاضر شود تا 3 مبارزه این در هفته چهارم موکول شود.
 
در حال حاضر، آذر خودرو و دانشگاه آزاد به ترتیب با 21 و 18 امتیاز رتبه های اول و دوم جدول رده بندی را در اختیار دارند. تیم های لوله سبز آسیا با 15 امتیاز، فولادمبارکه سپاهان با 15 امتیاز، باشگاه پرهام 9 امتیاز، آوای رزم 6 امتیاز، برق هرمزگان 6 امتیاز، جندی شاپور شیراز 6 امتیاز، مناطق نفت خیزجنوب و شهید داورزنی قرچک بدون امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار