رییس پلیس راه خمین گفت: در پی بارش برف سنگین ،رفت و آمد همه خودروها بدون همراه داشتن زنجیرچرخ در جاده های کوهستانی این شهرستان ممنوع شد.

 سروان عباسیان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، افزود: با توجه به بارش برف سنگین در راه ارتباطی الیگودرز - خمین ، شازند و اراک به خمین تردد به کندی امکان پذیر است و رانندگان باید با سرعت مطمئن و با احتیاط رانندگی کنند.
وی به رانندگان که قصد عزیمت به مناطق کوهستانی این شهرستان را دارند توصیه کرد: از سالم بودن سیستم گرمایشی و تجهیزات ایمنی خودروی خود اطمینان حاصل کنند و قبل از مسافرت برای آگاهی از مسیر تعیین شده با پلیس راه و راهداری مسیر خود اطلاعات لازم را کسب کنند.
سروان عباسیان افزود: نیروهای پلیس راه در تمامی محورهای منتهی به نقاط کوهستانی و برف گیر شهرستان مستقر شده اند و کلیه خودروهای حمل و نقل عمومی، کامیون ها و اتوبوس ها را به لحاظ داشتن زنجیر چرخ کنترل می شوند.
رییس پلیس خمین از روان بودن ترافیک در همه راه های اصلی ارتباطی شهرستان خبر داد و گفت: گزارش رسیده همه راه های اصلی شهرستان باز و رفت و آمد در جریان است.
به گزارش اداره هواشناسی شهرستان خمین از ورود یک توده بارش زا به منطقه خبر داد و گفت: طبق نقشه های پیش یابی هواشناسی ،بارندگی تا 24 ساعت آینده ادامه خواهد داشت ./ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.