معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی خواستار تسریع در اتمام پروژه های مسکن مهر استان شد


تسریع در اتمام پروژه های مسکن مهرخراسان شمالی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی خواستار تسریع در اتمام پروژه های مسکن مهر استان شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد،علی نیا در بازدید از پروژه های گلستان شهر بجنورد گفت: پروژه های مسکن مهر استان به ویزه در مرکز استان باید هر چه زودتر به اتمام برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی نیزبا اشاره به در حال احداث بودن 3 هزار و 548 واحد مسکن در فاز اول گلستان شهر بجنورد، اظهار داشت: از این تعداد 2 هزار و 220 واحد افتتاح شده است.

بدیعی مقدم، افزود: مابقی واحدهای فاز اول نیز از 50 تا 85 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند که تا 6 ماهه اول سال 93 به بهره برداری می رسند.

بدیعی مقدم تعداد واحدهای فاز دوم گلستان شهر بجنورد را 2هزار و 240 واحد اعلام کرد که از پیشرفت 55 درصدی برخوردار بوده و مابقی 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی با اشاره به مشکلات موجوددرگلستان شهر بجنورد گفت:انتقال دو سنگ شکن موجود دراین منطقه به مکانی دیگر به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم منطقه را از جمله این مشکلات است .

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی همچنین از عدم اجرای حفاری ها توسط شرکت های خدمات رسان به عنوان دیگر مشکلات یاد کرد و از این شرکت ها خواست برای تسریع در عملیات اجرایی و دوباره کاری، حفاری ها را قبل از آسفالت محوطه انجام دهند چرا که در غیر این صورت اجازه حفاری مجدد به آنها داده نمی شود.

وی افزود : در حال حاضر با برگزاری نشست های روزانه و هفتگی با شرکت های تعاونی مسکن، 30 درصد مشکلات این شرکت ها نیز مرتفع شده است/ش.

برچسب ها: تسریع ، اتمام ، پروزه ، مسکن ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.