عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس با بیان اینکه به احتمال زیاد دکتر روحانی چهارشنبه هفته جاری به این استان سفر خواهد کرد، گفت: رئیس جمهور در سه شهر استان خوزستان سخنرانی خواهد داشت.

"عباس پاپی‌زاده" نماینده مردم دزفول در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه اولین سفر استانی "حجت‌السلام و المسلمین دکتر روحانی"، رئیس جمهور کشورمان به استان خوزستان خواهد بود، گفت: زمان انجام این سفر هنوز قطعی نشده اما به احتمال زیاد این سفر روز چهارشنبه انجام خواد شد.

وی با بیان اینکه این سفر 3 روزه خواهد بود، به تشریح جزئیات این سفر استانی پرداخت و اظهار داشت: در حال حاضر برنامه به این صورت است که مجمع نمایندگان استان خوزستان در این سفر همراه هیئت دولت خواهند بود و ان‌شاء‌الله رئیس جمهور در سه شهر استان خوزستان سخنرانی خواهد کرد، این در حالی است که  تاکنون این سه شهر مشخص نشده‌اند.

 
*نمایندگان مجمع استان خوزستان دکتر روحانی را همراهی خواهند کرد


عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان با بیان اینکه اکثر وزرای دولت در این سفر، رئیس جمهور را همراهی می‌کنند، خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه پیش‌بینی شده کاری قراراست که وزرای دولت یازدهم از همه‌ی شهرستان‌های این استان بازدید کنند.

پاپی‌زاده ادامه داد: پس از دیدار وزرا از شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان‌ها، در نهایت این سفر با جمع‌بندی مصوباتی که از قبل مطالعاتش در جلسات مشترک نمایندگان و هیئت دولت به توافق رسیده، یه پایان می‌رسد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا استان خوزستان به عنوان اولین مقصد سفرهای دولت انتخاب شده‌است، اظهار داشت: استان خوزستان با وجود اینکه 80 درصد درآمدهای نفتی کشور و به‌عنوان قطب کشاورزی کشور، نزدیک به 15 درصد تولیدات کشاورزی کشور را تامین می‌کند و همچنین در بحث توسعه صادرات که با ظرفیت ترانزیت 57 میلیون تن انواع کالاهای وارداتی و صادراتی به کشور خدمت می‌کند، متاسفانه در بحث توسعه از ظرفیت خوبی برخوردار نیست.


*سفر رئیس جمهور به استان خوزستان گام عملی در جهت نگاه ویژه به این استان

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان ادامه داد: در حال حاضر استان خوزستان به شدت درگیر محرومیت‌ها و مشکلات جدی در زیر ساخت‌ها و تامین امکانات اولیه زندگی مثل برق، آب، گاز، بهداشت و جاده است.

پاپی‌زاده ادامه داد: بنابر وعده‌های رئیس جمهور در حل مشکلات استان خوزستان، این اقدام دکتر روحانی گام عملی در راستای تحقق وعده‌های وی خواهد بود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار