مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: یداله جهانبازی در دو بازی پرسپولیس مقابل فولاد و تراکتورسازی با اشتباهات خود معادلات صدر جدول را تغییر داده و بازی زيباي پرسپولیس و فولاد را با حق کشی به زشتی کشاند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس محمد رویانیان اظهار داشت: دیدار دو تیم پرسپولیس و فولاد بازی زیبا و جذابی بود و هر دو تیم موقعیت هایی را روی دروازه یکدیگر خلق کردند. این بازی پرتحرک متاسفانه با حق کشی و اشتباه بزرگ داور میدان به زشتی گرایید. ما نگرانی خود از داوری این بازی را قبل از بازی به کمیته داوران اعلام کرده بودیم.
 
وی افزود:بنده شخصا به واسطه اشتباهاتی که این داور در دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی داشت و دو پنالتی ما را نادیده گرفت نگران این بازی بودم و مراتب نگرانی خود را به کمیته داوران و فدراسیون فوتبال اعلام کردم و از قائم مقام باشگاه نیز خواسته بودم این موضوع را پیگیری کند. متاسفانه داور بازی در دقایق پایانی هند مسلم بازیکن فولاد را نادیده گرفت و گلی را به ما تحمیل کرد که از نظر کارشناسان داوری مردود بوده. چرا پرسپولیس باید در دو بازی شش امتیازی از سوی یک داور این گونه آسیب ببیند. حالا یقین یافتم که نگرانی ام از داوری این بازی بی دلیل نبود.





وی ادامه داد:متاسفانه حق پرسپولیس در دو بازی تاثیرگذار و مهم که می تواند معادلات صدرنشینی و قهرمانی را تعیین کند ضایع شده. بازیکنان ما این همه زحمت می کشند و سختی ها را تحمل می کنند و هواداران پرپسولیس با تمام وجود از تیمشان پشتیبانی می کنند اما زحمات باشگاه و تیم با این قبیل اشتباهات هدر می رود. حرفی هم بزنیم می گویند محروم می کنیم. تصمیمات سخت و عجیب علیه پرسپولیس گرفته می شود و از همه طرف این تیم که پس از چند سال با زحمات کادر فنی و بازیکنان و دلسوزی هواداران احیا شده تا می رود در مسیر قهرمانی قرار بگیرد با چالش هایی مواجه می شود و ظلم هایی به این تیم روا می شود، پشت سر هم.





 
رویانیان تصریح کرد: داوری که در بازی با تراکتورسازی دو پنالتی ما را نادیده گرفت در این بازی در صحنه ای آشکار هند بازیکن فولاد را نادیده می گیرد، ما چه باید بگوییم و چه باید بکنیم. بدون تردید شکایت خود را به مراجع قضایی فوتبال و کمیته انضباطی اعلام خواهیم کرد و برای احقاق حق تیم تمام تلاش خود را می کنیم. متاسفانه در شرایطی که پرسپولیس به صدر جدول رسیده بود سدهایی مقابل این تیم قرار داده شده و این حق کشی ها امتیازات مهمی را از تیم ما سلب کرده است. در پشت پرده فوتبال خیلی چیزها می گذرد، چطور می شود که یک باشگاه و یک تیم به ناگاه از همه چیز محروم می شود. از یک طرف سخت گیری های آن چنانی می شود و از طرفی دیگر با این قضاوت ها تیم ما دچار آسیب هایی می شود که جبران کردن آن سخت خواهد بود با این وجود ایمان دارم بازیکنان غیرتمند و کادر فنی با درایت پرسپولیس با کسب یک نتیجه ایده آل در دربی دل هواداران را شاد خواهند کرد.
 





مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: احترام ویژه‌ای برای باشگاه فولاد و این تیم قائل هستیم و فرکی یکی از مربیان با اخلاق و نمونه فوتبال ایران اند، در این بازی هم بازیکنان فولاد فوتبال جوانمردانه ای را به نمایش گذاشتند اما متاسفانه داور همه چیز را به حاشیه کشاند و با تصمیم اشتباه خود که در بازی با تراکتورسازی نیز تکرار شده بود ابهاماتی را ایجاد کرد، نمی دانم مشکل این داور با پرسپولیس چیست که همه اشتباهاتش به ضرر پرسپولیس تمام می‌شود. چرا باید یک داور در دو بازی مهم و حساس و البته تعیین کننده این همه اشتباه به ضرر یک تیم داشته باشد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۲۲ دی ۱۳۹۲
خب حالا گریه نداره!جمعه وقتی 4 تا خوردین این باختا رو فراموش میکنین!
Iran (Islamic Republic of)
مسلم
۱۶:۰۸ ۲۲ دی ۱۳۹۲
برو خدا رو شکر کن که داور خطای پنالتی روی شریفات رو نگرفت.بنده خدا پرسپولیس کجاش پرستیژ قهرمانی داره؟
Germany
مرتضی
۱۶:۰۰ ۲۲ دی ۱۳۹۲
همه دیدند توپ به دست بازیکن فولاد خورد ولی هر برخورد با دست در فوتبال هند نیست.فاصله بازیکن فولاد و پرسپولیس آنقدر کم بود که بازیکن فولاد نمیتوانست از برخورد توپ با دستش خودداری کند و هیچ تعمدی در کار نبود.
-
رضااهوازی
۱۱:۵۸ ۲۲ دی ۱۳۹۲
گوش اگر گوش من و ناله اگر ناله ی توست
آن جه البتّه به جایی نرسد فریادست.
خدا به دادپرسپولیس برسد با این همه اشتباهات داوری.
-
ناشناس
۱۱:۲۳ ۲۲ دی ۱۳۹۲
مشکل داوران با پرسپولیس بر سر افشای رشوه خواری محسن قهرمانی است و فکر می کنم این داور هم شاید متضرر شده و اینگونه حق خود را به پرسپولیس ادا می کند .بچه 8 ساله من هم هند بازیکن فولاد در دقیقه 89 را دید . جهانبازی هم ......؟!
Iran (Islamic Republic of)
اشكان
۰۸:۴۹ ۲۲ دی ۱۳۹۲
لعنت به هرچيييييييييييي نامرده كه ميخواد حق قرمزاروو بگيرهههههههههه پس فدراسيون كارش چيههه ؟؟ چرا نظارت ندارهههه
Iran (Islamic Republic of)
محسن پاچناري
۰۶:۱۱ ۲۲ دی ۱۳۹۲
پرسپوليس هر وقت مي بازد، داوران را مقصر اعلام مي كند!! ديگر به اين كارها عادت كرده ايم.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۱:۳۵ ۲۲ دی ۱۳۹۲
پرسپولیس هر وقت می بازد داوران بدنام می شوند . چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۱۵ ۲۱ دی ۱۳۹۲
استقلال 4- پرسپولیس 0
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۲۱ دی ۱۳۹۲
جناب رویانیان خودت برو داور بازیهای پرسپولیس شو
Iran (Islamic Republic of)
reza
۲۱:۱۷ ۲۱ دی ۱۳۹۲
جای این حرفها دهنوی رو اخراج کنین که یه ریال هم نمی ارزه وعامل شکسته
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۱۲ ۲۱ دی ۱۳۹۲
اینام دیگه شورشو درآوردن همش داوری
انگار فقط برا اینا ناداوری میکنن نه سردار واسه همه تیما همین داوراس و همین ناداوریا
شما هم ی خورده بازی کنید جا اعتراض!
Iran (Islamic Republic of)
موسی گیلانی
۲۰:۴۵ ۲۱ دی ۱۳۹۲
چقد رودارند این پرسپولیسی ها. هر وقت میبازند میندازن گردن داور.همین هفته پیش بود که گل سالم نفت به پرسپولیس از سوی داور مردود اعلام شد اما جیک نزدند.
Iran (Islamic Republic of)
دلنوا
۲۰:۲۹ ۲۱ دی ۱۳۹۲
وقتی گل صد درصد درست نفت تهران به پرسیپولیس را داور نگرفت نیامد بگوید داور حق کشی کرد
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا عظیمی
۱۹:۵۵ ۲۱ دی ۱۳۹۲
شما هر وقت که میبازید داور را متهم میکنید داوری عادلانه بود
Iran (Islamic Republic of)
وحیدکلهری
۱۹:۳۴ ۲۱ دی ۱۳۹۲
سردارجان بازمظلوم نمایی شروع شد ؟داور اون هفته سر تیم نفت وبرید 1نفر ازتیم شما صداش در نیومد اما این هفته که باختید فی الفور از داور ایراد گرفتید.البته مقصر کارشناسان داوری هستند که به خاطر ترس از تیم شما گفتند گل نفت افساید بوده که حالا این شايبه پیش اومده که شما درست میگین
Iran (Islamic Republic of)
ناداوری علیه پرسپولیس
۱۹:۲۹ ۲۱ دی ۱۳۹۲
برا چی همه ی نا حقی ها علیه پرسپولیس داوران چرا فقط به ضرر پرسپولیس اند باید چیکار کرد ..... نمیخوان پرسپولیس قهرمان بشه چرا هیچ وقت به ضرر استقلال سوت نمیزنن علی دائی بچه های پرسپولیس شما تلاش میکننین اما نمیزارن
Iran (Islamic Republic of)
رویان
۱۹:۲۷ ۲۱ دی ۱۳۹۲
متاسفم برای شما با ادب باشید آن امتیازهای که با داوری بدست آوردین را هم اعلام کنید گل بی نقص نفت و چند مورد دیگر ... رو هم چیزه خوبی هست!!!
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۹:۱۶ ۲۱ دی ۱۳۹۲
سلام چرا همیشه باخت تیم را گردن داور می اندازید مگر بازی با نفت گل صحیح نفت را کمک داور مردوداعلام نکرد که از یک باخت مسلم به کمک داور فرار کردیم یا بازی با تراکتور به کمک داور که پنالتی به اشتباه برایمان گرفت و....بیایید تیم را درست کنید خداییش چند امتیاز به کمک داورها گرفته ایم اینها را هم حساب کنید اینکه انتظار کمک از همه داورها داشته باشیم کار زشتی است
Iran (Islamic Republic of)
dara
۱۸:۴۸ ۲۱ دی ۱۳۹۲
فقططططططططططططططططططططططط استقلال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۲۱ دی ۱۳۹۲
هروقت می برند می گند داوری خوب بود وهر ووقت می بازند می گن داوری عامل باخت مابود
Iran (Islamic Republic of)
یک معلم
۱۸:۰۰ ۲۱ دی ۱۳۹۲
از اول معلوم بود که در پی باخت داور رو مقصر می دونید !!!!!!!! اصلا خجالت نکشید ؟ از اول فصل هر چی بردید خودتون بردید ! ولی هر وقت باختید ؟ داور مقصر بوده !!!
آخرین اخبار