نایب رئیس شرکت عمران شهر جدید پردیس بر لزوم تکمیل زیر بناها و رو بناها در مسکن مهر پردیس به طور همزمان تاکید کرد.

حسن ولی‏ پور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: سیاست ما این است که مسکنی را تحویل مردم دهیم که زیر بناها تکمیل و رو بناها نیز برای سکونت مناسب باشد.

وی ادامه داد: اگر شرکت عمران شهر جدید پردیس می ‏خواست مانند قبل مسکن مهر تحویل دهد، شاید تا امروز چندین هزار واحد مسکن مهر را تحویل متقاضیان داده بودیم.

ولی ‏پور اضافه کرد: زمانی را که برای تحویل واحدها اعلام کرده بودند، با این تعداد عظیم ساخت و سازها هماهنگی نداشت؛ به طور مثال، زمان آغاز به کار فاز 11 با اعلام زمان یک ساله تا اتمام این فاز نامرتبط بود و این امکان وجود ندارد که این پروژه یک ساله به اتمام برسد.

نایب رئیس شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: حجم کاری پردیس با تمام شهرهای دیگر متفاوت است؛ عملیات خاکی فاز 11 سایت کوزو 19.5 میلیون متر مکعب بوده است.

وی ادامه داد: 12.9 میلیون متر مکعب خاک ‏برداری و 6.5 میلیون متر مکعب خاکریزی نیز وجود داشته است.

ولی ‏پور تصریح کرد: محوطه‏ سازی دراین فاز 8.7 دهم میلیون متر مکعب خاک‏ برداری و 1.2 میلیون متر مکعب خاکریزی دارد.

نایب رئیس شرکت عمران شهر جدید پردیس اضافه کرد: تمام این ‏ها برای یک فاز از مسکن مهر پردیس است؛ در یکی از فازها، 30 کیلومتر راه‏ سازی وجود دارد.

وی ادامه داد: این دیدگاه که تمام مسئولیت ساخت زیر بنایی و رو بنایی و جاده‏ها به عهده شرکت عمران شهر جدید پردیس باشد، با زمان اعلام اولیه قابل مقایسه نیست/س.


برچسب ها: زیر بنا ، مسکن مهر ، پردیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.