به همت واحد محیط زیست نواحی سه گانه شهرداری منطقه 10 تهران،عملیات طعمه گذاری و مبارزه با جانوران مضر شهری و انسداد کلونی های موش درخیابان های سطح منطقه انجام می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، واحد محیط زیست شهرداری به منظور رسیدگی به مشکلات شهروندان در خصوص مبارزه با جانوران مضر شهری "موش" عملیات طعمه گذاری و نیز شناسائی کلونی های موش را در سطح نواحی منطقه انجام داده است .
 
در این راستا واحد محيط زيست شهرداری ناحيه يك در خصوص از بين بردن حيوانات جونده وموذي از قبيل موش جهت حفظ ورعايت نكات بهداشتي و نظافت شهري پيرامون شهروندان اقدام به عمليات طعمه گذاری در محدوده خيابان جیحون و فرعی های آن در سطح ناحیه نمودند.
 
همچنین واحد بازیافت ناحیه سه نیز از طعمه گذاری در سطح محدوده از جمله خیابانهای دامپزشکی، بوستان، آذربایجان و قصرالدشت خبر داد. این واحد جهت مبارزه با جانوران موذی، نسبت به عمليات بازبينی و مراقبت از طعمه در سطح محدوده اقدام نمود که اين فعاليت در جهت مبارزه با جانوران مضر، ارتقاء بهداشت عمومی و رضايتمندی شهروندان صورت گرفت.
 
 گفتنی ایست، واحد محیط زیست ناحیه دو نیز در این راستای بعد از شناسائی کلونی های موش عملیات انسداد مقاوم موش بوسیله مخلوط خرده شیشه و ملات سیمان در محل های مورد نیاز، ورودی موش ها را در خیابان جیحون توسط پیمانکار مبارزه با موش انجام داد.  
 
شایان ذکر است  هدف از اجرای این طرح را انسداد، طعمه گذاری، لانه کوبی و همچنین کاهش پیام های 137 اعلام کرده است.
 
 

برچسب ها: اجرا ، عملیات ، جانوران ، موذی ، مضر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۹:۴۵ ۰۴ مرداد ۱۳۹۸
سلام چطور از زعفران خودم جلو موش های صحرائی مراقبت کنم؟
آخرین اخبار