رييس اداره راه و شهرسازي کوهين گفت: بارش برف که از نخستين ساعات امروز در طول راههاي اين شهرستان آغاز شده با تلاش ماموران راهداري باز و تردد در آنها جريان دارد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛
ˈاسماعيل جعفريˈافزود: پيش بيني مي شود سرما در آخرين ساعات دیروز به زير 20 درجه برسد که اين مساله احتياط در رانندگي را براي رانندگاني که قصد عبور از راههاي آوج را دارند دوچندان مي سازد.

وي با اشاره به اينکه عمليات نمک پاشي و برف روبي راههاي شهرستان از سوي اين اداره همچنان ادامه خواهد داشت، تاکيد کرد: همراه داشتن زنجير چرخ، اطمينان داشتن به سلامت فني خودرو، باک پر خودرو و همراه داشتن مواد غذايي و لباس گرم از مهمترين نکاتي است که رانندگان قبل از سفر در اين موقع از سال بايستي به آن توجه لازم را داشته باشند.

جعفري اضافه کرد: هم اکنون سه تيم عملياتي به همراه 20 دستگاه از ماشين آلات سبک و سنگين در حال آماده سازي جاده ها براي ايمن سازي تردد خودروها فعال مي باشند.

وي در پايان يادآور شد: با توجه به ادامه موج بارش برف و سرما در آوج طي رورهاي آينده، از تمامي رانندگاني که طي ساعات آينده و به خصوص امشب قصد عبور از راههاي شهرستان آوج را دارند مي خواهيم ضمن عمل به توصيه هاي ماموران راهدار مستقر در طول راهها، با سرعت مطمئنه و توجه به علايم رانندگي حرکت کنند./س

برچسب ها: تردد ، خودرو ، کوهین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.