رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری 12 عضو باند سارقان خودروهای پراید در استان خبر داد و گفت: متهمان در این رابطه به 23 فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ "قدمی" در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر به تشریح جزئیات موضوع پرداخت و اظهار داشت: این باند 21 نفری در مدت یک ماه 23 دستگاه خودرو پراید را از مردم سرقت کرده بودند.
 
وی با اشاره به اینکه تمام خودروهای سرقتی مدل‌های 86 به پایین بودند گفت: با توجه به حساسیت موضوع ماموران پلیس آگاهی استان با همکاری عوامل کلانتری‌ها، پس از اقداماتی گسترده در خصوص شناسایی متهم و یا متهمان این پرونده، ابتدا دو نفر از آنها دستگیر کردند.
 
قدمی با بیان اینکه در ادامه 10 نفر دیگر از اعضا این باند نیز شناسایی و دستگیر شدند افزود: 23 دستگاه خودرو پراید از این باند 12 نفری کشف شده است.
 
وی نداشتن تجهیزات ایمنی را از عوامل این سرقت‌ها عنوان و تصریح کرد: متاسفانه هیچ یک از این خودروها به تجهیزات ایمنی مجهز نبوده‌اند.

قدمی با بیان اینکه نیمی از سارقان غیر بومی هستند گفت: همه سارقان سابقه دار و به مواد مخدر شیشه اعتیاد دارند.
 
رییس پلیس آگاهی استان قم گفت: این افراد علاوه بر استفاده شخصی از خودروها و همچنین بهره‌گیری برای سرقت‌های بعدی، مدارک موجود در آن شامل عابر بانک، اسناد و مدارک، موبایل، زاپاس و کارت سوخت خودرو را سرقت می‌کردند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: سرقت ، خودور ، پراید ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار