مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام با بیان اینکه یک هزار پوستر فراخوان جشنواره ملی رضوی ایلام در کشور توزیع شده گفت: این تعداد پوستر از طریق ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان های مختلف توزیع شده است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ علی گهرسودی افزود: هشتمین جشنواره ملی رضوی از سری برنامه های جشنواره بین المللی امام رضا(ع) به تصویب دبیرخانه این جشنواره در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رسید.
وی افزود: این جشنواره برای هشتمین سال متوالی با موضوع سفرنامه و خاطره نویسی به صورت سراسری در مرکز این استان برگزار می شود.
گهرسودی ادامه داد: فراخوان این جشنواره در کشور پخش و علاقه مندان می توانند اقدام به تولید و جمع آوری آثار با موضوع جشنواره نمایند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام بیان کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را با موضوع خاطره نویسی و سفرنامه امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س)، شاه چراغ و سایر امامزادگان به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ارسال کنند.
گهرسودی گفت: این جشنواره برای هشتمین سال متوالی سال آینده همزمان با دهه کرامت در مرکز این استان برگزار و از هشت برگزیده تقدیر خواهد شد.
وی گفت: نفر نخست این مسابقه به جشنواره سراسری رضوی که همزمان با میلاد امام رضا(ع) در مشهد مقدس برگزار می شود، راه خواهد یافت./س
 
 
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.