اولین جلسه شورای عالی توسعه صادرات غیرنفتی در دولت تدبیر و امید فردا (دوشنبه) به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری،‌ به دنبال وعده اسحاق جهانگیری در مراسم روز ملی صادرات ( ۲۹ مهرماه) مبنی بر آغاز بکار مجدد شورای عالی توسعه صادرات غیرنفتی، پیگیری و هماهنگی‌های لازم ازسوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در این خصوص انجام شد و نخستین جلسه این شورا فردا (دوشنبه)تشکیل خواهد شد.

در جلسه شورای عالی توسعه صادرات غیرنفتی که بعد از ظهر فردا برگزار خواهد شد، سازمان توسعه تجارت ایران گزارشی از وضعیت صادرات کشور ارائه خواهد کرد.

در این جلسه همچنین قرار است عملکرد سال جاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط در حوزه صادرات بررسی و پیشنهاداتی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت مطرح شود.

گفتنی است پس از تعلیق شورای عالی توسعه صادرات غیرنفتی در سال ۱۳۸۶، به پیشنهاد رئیس سازمان توسعه تجارت ایران و تایید وزیر بازرگانی وقت، کمیته‌ای مشورتی با عنوان کمیته توسعه تجارت خارجی تشکیل و در اواخر سال ۸۹ کارگروه صادرات کشور با پیشنهاد وزارت بازرگانی وقت و تصویب هیئت وزیران ، به عنوان نهاد اصلی سیاستگذاری در حوزه صادرات کشور تعیین شد.

شایان ذکر است یازدهمین جلسه شورای عالی آب نیز فردا پیش از ظهر به ریاست جهانگیری و با حضور برخی وزرا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار