استاندار قم رسیدگی به امور بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی را از اولویت‌های اصلی خود عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش در دیدار مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به اقتصاد مقاومتی، مهمترین راه برون رفت از مسئله تحریم را فعال‌سازی بنگاه‌های اقتصادی و خودکفایی در تولید محصولات دانست.


وی زمینه‌سازی برای ایجاد اشتغال 14 هزار نفر طی سال‌های گذشته را از موفقیت‌های چشمگیر شرکت شهرک‌های صنعتی عنوان کرد و افزود: در مسائل فرهنگی شهر عش آل محمد (ص) زمانی توفیق حاصل می‌شود که مسئله اقتصاد و اشتغال مردم شریف استان نیز به طور کامل برطرف شود.

استاندار قم قرار گرفتن استان قم در شاهراه مواصلاتی 17 استان و عبور میلیون‌ها مسافر به صورت سالانه را از مهمترین ویژگی‌های قم ارزیابی کرد و ادامه داد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های لازم و تلاش در جذب سرمایه‌گذاران زمینه اشتغال همه جوانان استان قم فراهم شود.

وی رسیدگی به امور بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی را از اولویت‌های اصلی خود عنوان کرد و گفت: ان‌شاءالله در آینده نزدیک ضمن بازدید از شهرک شرکت‌های صنعتی نسبت به تشکیل جلسات تخصصی در برطرف کردن مشکلات اقدام خواهم کرد./س
برچسب ها: قم ، رسیدگی ، بنگاه ها ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.