با تلاش اداره محیط زیست منطقه 10 ، طرح جامع شناسایی آلاینده های زیست محیطی با هدف رفع و کنترل مشکلات زیست محیطی شهری در منطقه اجرا می شود.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران علیرضا پیغمبری رئیس اداره محیط زیست منطقه ضمن اعلام این خبر با بیان لزوم اهمیت اجرای این طرح گفت : با توجه به نیاز سنجی های انجام شده و بررسی مشکلات موجود قرار است پس از انجام مطالعات مورد نیاز یک نقشه کامل و جامع از مشکلات زیست محیطی شامل آلاینده های صوتی ،آب و خاک از نقاط پر خطر در منطقه طراحی و اجرا شود.

علیرضا پیغمبری درباره نحوه جزئیات اجرای این طرح افزود : کار اجرای طرح جامع شناسایی آلاینده های زیست محیطی در حال حاضر به مرحله مطالعاتی رسیده تا در آن تمام جوانب آلایندگی و راهکارهایی که می شود برای رفع یا بهبود کار ارائه داد بررسی شود تا با اجرای آن بسیاری از مشکلات زیست محیطی به میزان چشمگیری کاهش یابد.

وی همچنین درباره دیگر برنامه ها در دست اجرای این اداره توضیح داد : برنامه تسویه پساب فاضلاب بیمارستانی برای پیشگیری از آلودگی های زیست محیطی ،اجرای طرح استقبال از بهار از مهمترین کارهایی است که تا پایان سال در دستور کار داریم.

رئیس اداره محیط زیست منطقه درپایان از اجرای برنامه انجام شده از سوی این اداره از ابتدای سال جاری خبر داد و یاد آور شد: اجرای سه طرح کنترل جمعیت جانوران مضر شهری و مبارزه با موش به شیوه طعمه گذاری ،انسداد،تیراندازی وآب و گل ،برگزاری برنامه های آموزشی و فرهنگ سازی چون،جشنواره زمین پاک ،محیط زیست ،جشنواره بازیافت از مهمترین اقداماتی بوده که از ابتدای سال جاری برای جلب مشارکت های مردمی از سوی این اداره انجام شده است.
 
 
 

برچسب ها: جامع ، آلاینده ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار