"آزاده زارعی" بازیگر کاراکتر باران، از ایفای نقش خود در این سریال می‌گوید.

"آزاده زارعی" بازیگر نقش "باران" در سریال "آوای باران" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: من از طریق دستیاران خوب این مجموعه به "حسین سهیلی زاده" معرفی شدم و پس از انجام تست در چند مرحله، برای ایفای این نقش پذیرفته شدم.
 
وی افزود: سریال "آوای باران" اولین تجربه بازیگری حرفه‌ای من است و تا زمانی که جلوی دوربین نرفته بودم نمی‌دانستم که برای ایفای این نقش پذیرفته شده بودم.
 
وی درخصوص کاراکتر "باران" اظهار داشت:  "باران" دختری در یک خانواده مرفه است که در کودکی‌اش براساس دلایلی از خانه بیرون می‌رود و گم می‌شود و دوران کودکی تا بزرگسالیش را با بچه‌های کار و خلافکار سپری می‌کند.
 
زارعی تصریح کرد: بازی در نقش "باران" به طور غیر ارادی مرا از خود بی‌خود می‌کند و به این فکر می‌کنم که برخی از انسانها چه زندگی و سرنوشت سختی دارند و در همین جامعه کنار ما زندگی می‌کنند امیدوارم این اتفاق را برای هیچ فردی نیافتد.
 
"زارعی" درخصوص کلاس‌های بازیگری عنوان کرد:  من کلاس‌های بازیگری نگذرانده‌ام و تنها برای ایفای این نقش با معرفی "سهیلی‌زاده" 15 جلسه نزد "دژاکام" کلاس گذراندم.
 
"زارعی" درخصوص کار با "سهیلی‌زاده" بیان کرد: هنگامی که اثر از "سهیلی‌زاده" باشد ویژگی نقش مهم نیست و هرکس تمایل به بازی در سریال پرمخاطب‌های وی را دارد جدا از اینکه "باران" نقش خاصی و دردناکی داشت و این ویژگی کاراکتر را بسیار دوست داشتم.
 
"زارعی" درخصوص خال روی صورت کاراکتر "باران" و دیالوگ‌های شعر گونه این نقش اظهار داشت: خال روی صورت "باران" برای خود من است و دیالوگ‌های تمام مطابق فیلم‌نامه بوده است.
 
وی درخصوص نزدیکی کاراکتر "باران" به شخصیت واقعی خود خاطر نشان کرد: "باران" بسیار باشخصیت واقعی خود من تفاوت دارد مدل حرف زدن این کاراکتر به دیالوگ‌های نویسندگان و کنترلی که "سهیلی‌زاده" روی این نقش داشت برمی‌گردد تا سبب شکل‌گیری این ریتم شود وگرنه کاراکتر "باران" از خود من فاصله زیادی دارد.
 
انتهای پیام/ اس
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
بازی شما واقعآ عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۵ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
خیلی عالی نظر من 20 دمش گرم