معاون مالی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند از راه اندازی واحد رادیولوژی درمانگاه شهید محسنی آبسرد در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: این واحد در مسیر اخذ مجوزهای اصولی است.

حسین تبار در در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: ساختمان جدید مرکز بهداشتی و درمانی آبسرد نیز در پی خواسته مردم شهر آبسرد، در سفر دور دوم دولت دهم به شهرستان دماوند پیگیری و تصویب شد.

وی از دیدگاه مثبت مسئولان شهری آبسرد نسبت به بخش بهداشت و درمان این شهر ابراز خرسندی کرد و افزود: مدیران آبسرد یک گام از متولیان بهداشت جلوتر هستند.

تبار خدمت‏ رسانی بهداشتی و درمانی به تمام مردم در هر نقطه از ایران اسلامی را به‏ حق دانست و افزود: باید با کنار هم گذاشتن قانون و امکانات، به مردم خدمات رساند.

معاون مالی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند اصل تعیین کننده خدمات در امر بهداشت را جمعیت دانست و تصریح کرد: متاسفانه به دلیل وجود شرط جمعیتی بین مراکز بهداشتی و بیمارستانها خلأیی وجود دارد که این فضای خالی فقط باید با کمک بخش های خصوصی و با حمایت مدیران شهری و مدیران بهداشتی پر شود و کلینیک شهرداری آبسرد نمونه خوبی برای این امر است.

وی در رابطه با حذف واحد زایشگاه از درمانگاه آبسرد افزود: به دلیل حساسیت امر بارداری و زایمان، زایشگاه ها به طور کلی از چارت تشکیلاتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حذف شده است و این موضوع فقط مشکل درمانگاه آبسرد نیست/ش.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.