رودهن/

مسئولان با صلابت و قانون‏ مداری مسائل منطقه را به سوی پیشرفت پیش ببرند

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: مسئولان باید با صلابت و قانون‏ مداری در حوزه وظایف خود، مسائل منطقه را به سوی پیشرفت هر چه بیشتر پیش ببرند.

ابوالقاسم مهری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: این فرصتی برای نظام است که مسئولان در مسیر قانون، با تعامل و تفاهم صحیح مسائل را دنبال می ‏کنند.

وی ادامه داد: تعامل دستگاه‏ های اجرایی و دادگستری باید در چارچوب قانون و حفظ استقلال دادگستری باشد؛ دستگاه قضا که محترم باشد، دیگر دستگاه‏ ها هم محترم خواهند بود.

مهری افزود: سایر دستگاه‏ های دولتی باید رعایت حرمت دادگستری را مد نظر داشته باشند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: تعامل دستگاه‏ های اجرایی و دادگستری باید در چارچوب قانون و حفظ استقلال دادگستری باشد.

وی ادامه داد: زحمات پاک و بی‏ شائبه شریعت و عالیشاه مورد تشکر و قدردانی همه مردم این شهرستان قرار دارد.

مهری تصریح کرد: رئیس دادگستری و دادستان سابق شهرستان فیروزکوه، دوران تصدی خود را بدون چالش و خدشه در امور و با سربلندی و موفقیت به پایان رساندند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: با توجه به اینکه مقامات مذکور از چهره ‏های قضایی ارزشمند استان تهران هستند، به صلاحدید دستگاه قضایی استان سمت این قضات به مناصب بالاتر ارتقا یافت.

وی ادامه داد: خروجی تمام تلاش‏ ها و فعالیت‏ های رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه، رضایت‏ مندی شهروندان فیروزکوهی است/ش.


برچسب ها: صلابت ، پیشرفت ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.