فردا و روز چهارشنبه با گذر متناوب امواج کم دامنه از نوار شمالی کشور، ابرناکی و بارش های پراکنده برف و باران و وزش باد شدید برای نوار شمالی و سواحل جنوبی دریای خزر بویژه استان اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان رخ خواهد داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "دوشنبه 23 دی ماه 92" در مناطق شرق، جنوب شرق، جنوب و مرکز بارش برف و باران ع وزش باد و در برخی مناطق رعد و برق و کاهش دما تداوم خواهد داشت و همچنین این سامانه  امروز از مرزهای شرقی کشور خارج می شود.

براساس این گزارش، فردا و روز چهارشنبه با گذر متناوب امواج کم دامنه از نوار شمالی کشور، ابرناکی و بارش های پراکنده برف و باران و وزش باد شدید برای نوار شمالی و سواحل جنوبی دریای خزر بویژه استان اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان رخ خواهد داد.
 

شایان ذکر است، امروز در تهران، کرج و اصفهان به علت پایداری جوی آسمان غبار آلود  پیش بینی می شود و همچنین از اواخر هفته موج جدید بارش ها از شمال غرب وارد کشور می شود و نیمه شمالی کشور را تحت تاثیر قرار می دهد.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان "تهران" امروز، نيمه ابري، در پاره ای نقاط غبارصبحگاهي، در پاره ای نقاط غبارمحلی پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 8 درجه و در کمترین حالت به 0 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر4 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار