سرپرست داشکاه علوم پزشکی اراک گفت: انکار و کتمان مشکلات دردی را از حوزه سلامت استان مرکزی دوا نمی کند بلکه باید با شناخت عمیق ضعف ها، برنامه و تدبیر در رفع و حل معضلات کوشید

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، دکتر طاهراحمدی در نشست معارفه معاونین آموزش و تحقیقات و توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: حوزه سلامت استان مرکزی که نبض نشاط و پویایی و محور موفقیت برنامه های توسعه متوازن است به دلیل کسری بودجه و فرسودگی تجهیزات و امکانات بشدت بیمار است و همدلی و هم افزایی تمام بخشها را در جبران کاستی ها و تحقق اهداف این حوزه می طلبد.
وی گفت : مهمترین رسالت حوزه سلامت ارائه خدمات رضایتمندانه برای اقشار مختلف است و برای این مهم تکریم متخصصان و پزشکان و بهبود کیفی سطح اموزش و تحقیقات ملاک عمل است و باید از هر فرصتی برای افزایش انگیزش کار در پرسنل بهره گرفته شود.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود : تحقیقات هدفمند کاربردی در حوزه سلامت با حدف شناسایی عوامل خطر بیماریها ، ارتقای سطح بهداشت و پیوند معنادار حوزه سلامت با سایر بخشها از ماموریتهای مهم دانشگاه علوم پزشکی است و باید به پژوهش و آموزش به عنوان دو بال توسعه و سرمایه اصلی مدیریتی نگریست.
مسوول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز در این نشست گفت: شعار تدبیر و امید که در موازات بیداری و هوشمندی اسلامی مطرح شده توسط مقام معظم رهبری است در حوزه سلامت با نگاه واقع بینانه و بهره گیری از فرصتها میسر می شود.
حجت الاسلام غلامی افزود: مدیریت در نظام جمهوری اسلامی به معنی ایثار آگاهانه و خدمتگذاری بر مبنای اصول روشنگرایانه دینی است و در شرایط فعلی کشور تنها کسانی در این عرصه موفق می شوند که در خط ولایت فقیه بوده و عشق به کشور و توسعه ایران در وجودشان شعله ور باشد./ش
برچسب ها: انکار ، مشکلات ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.