شهردار منطقه هفت از افتتاح و تجهیز سرای محله ارامنه(الف) در ناحیه پنج خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، دکتر رضا نگهبان شهردار منطقه هفت در ادامه رسیدگی مستمر به وضع و حال محلات از جمله ساخت و تجهیز سراهای 19 گانه از دو محله گرگان و ارامنه بازدید شد و دستور ساخت سرای محله گرگان و تجهیز و افتتاح سرای محله ارامنه الف را صادر کرد.
 
وی ضمن بررسی ویژه وضعیت سرای محلات منطقه در هفته‌های اخیر و برگزاری جلسات عمومی و خصوصی با دبیران شورایاری محلات و همچنین ابلاغ به معاونان و مدیران شهری به منظور پیگیری مطالبات معتمدان محلات فاز اجرایی تجهیز و ساخت سرای محلات را همزمان با ماه مبارک ربیع‌الاول آغاز کرد.
 
دکتر نگهبان در جریان گشت شهری که به منظور ارزیابی مشکلات و خواسته‌های محلات به شکل هنگفتی دنبال می‌کنند، این بار مهمان محله ارامنه الف شد و با دبیران شورایاری مستقیم گفتگو کرد.
 
همزمان با نشست با دبیران شورایاری محله ارامنه الف دکتر رضا نگهبان از افتتاح و تجهیز سرای محله ارامنه الف در ناحیه پنج منطقه 7 خبر داد.
 
وی در این بازدید ابراز امیدواری کرد تا با تلاش مسئولان شهری همزمان با 17 ربیع‌الاول سالروز ولادت با سعادت خاتم پیامبران حضرت رسول اکرم(ص) و میلاد با برکت موسس مذهب جعفری حضرت امام جعفرصادق(ع) سرای محله ارامنه(الف) افتتاح و تجهیز شود و در اختیار شهروندان
 فهیم منطقه 7 قرار گیرد.
 
شهردار منطقه 7 همچنین در جریان بازدید از روند ساخت سرای محله ارامنه ارامنه بر شناسایی پتانسیل‌ها و فرصت‌های نهفته در محلات برای پیشبرد اهداف فرهنگی و اجتماعی به خصوص تحقق توسعه اجتماعی که سیاست اصلی دوره مدیریتی جدید دکتر قالیباف شهردار تهران است تاکید کرد.
 
همچنین در راستای وعده شهردار منطقه 7 به مساحت سرای محلات، دکتر نگهبان دستور ساخت سرای محله گرگان در ناحیه یک را صادر کرد.
 
شهردار منطقه 7 در راستای تسریع در ساخت و بهره‌برداری از سرای محله گرگان دستور داد ساخت این سرا با تمهیدات ویژه‌ای و به صورت سه شیفت کاری در دستور کار قرار گیرد
 نگهبان در این شنست‌ةا با اشاره مجدد بر همکاری توامان میان دبیران شورا‌یاری، مدیران محلات، ائمه جماعات مساجد، نخبگان، افراد موثر و پیشکسوتان به عنوان ارکان اصلی پایگاه‌های شهروندی از ‌همشهریان که در قلب محلات زندگی می‌کنند خواست مسئولین شهری را در رفع مشکلات جاری کمک کنند.
 
اضافه می‌شود شهردار منطقه 7 با بهره گیری از مطالعه و ارزیابی جمعی و با در نظر گرفتن محدودیت منابع،‌پیش از این مدیریت  توزیع اعتبارات و وکالت بررسی سطح کیفی و کمی  شهری محلات را به دبیران شورایاری‌ واگذار کرده  بود تا آن جا که همراهی شهرداری و تعامل محله نشین‌ها، محلات کمتر برخوردار به سطح مطلوبی برسند و خود باور شوند.
انتهای‌پیام/

برچسب ها: سرای ، محله ، ارامنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار