نماینده آیت‌الله سیستانی گفت: آلوده کردن ورزش با سیاست به روح ورزش ضربه می‌زند و مانع کسب موفقیت در امر ورزش می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام سیدجواد شهرستانی در دیداربا هیئت مدیره موسسه فرهنگی ورزشی رسانه گستر کریمه اهل بیت (خبرنگاران ورزشی استان قم) با بیان اینکه امروز رسانه‌ها حرف اول را در دنیا می‌زنند، اظهار داشت: رسانه ظرفیت بسیار زیادی دارد و ما باید از این ظرفیت به خوبی و در راه صحیح استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها نباید به اختلافات و حاشیه‌ها بپردازند تصریح کرد: ما امروز شاهد این هستیم که غربی‌ها با برنامه‌ریزی مدون و دوری از حاشیه توانستند در امر ورزش پیشرفت بسیار زیادی داشته باشند و قهرمانان بسیار زیادی در رشته‌های مختلف معرفی کنند.

شهرستانی با بیان اینکه ما جوانان و ورزشکاران بااستعدادی در جمهوری اسلامی ایران داریم، خاطرنشان کرد: ما باید اختلافات را در ورزش کنار گذاشته و با یک برنامه‌ریزی مدون به پیشرفت ورزش در کشور کمک کنیم.

وی اضافه کرد: ما امثال رضازاده و دیگر پهلوانان را در بین جوانان عزیزمان کم نداریم و می‌توانیم با یک برنامه‌ریزی و ترویج منش پهلوانی و فرهنگ تشیع هم به ورزش قهرمانی کمک کنیم و هم فرهنگ تشیع را در جهان ترویج دهیم.

نماینده آیت‌الله سیستانی با بیان اینکه آلوده کردن ورزش به سیاست به روح ورزش ضربه می‌زند، بیان داشت: ما زمانی می‌توانیم شاهد ورزش موفق باشیم که روح پهلوانی و منش پهلوانانی از جمله غلامرضا تختی را در بین ورزشکاران ترویج دهیم و از آلوده شدن ورزش با سیاست پرهیز کنیم.

در ابتدای این دیدار ملکی رئیس هیئت مدیره موسسه فرهنگی ورزشی رسانه گستر کریمه اهل بیت (خبرنگاران ورزشی استان قم) گزارشی از عملکرد این موسسه ارائه کرد و افزود: متاسفانه در سال‌های اخیر شاهد کمرنگ شدن اخلاق در ورزش کشور بودیم و ما شاهد بودیم که اخلاق چه در بین ورزشکاران و چه در بین مسئولان ورزشی رنگ باخته است.

وی با بیان اینکه قم به عنوان پایگاه تشیع می‌تواند الگوی مناسبی در راستای ترویج اخلاق در ورزش باشد، تصریح کرد: استان قم ورزشکاران بسیار زیادی در بعد قهرمانی به تیم‌های ملی معرفی کرده است که خوشبختانه این ورزشکاران چه در اردوهای تیم ملی و چه در میادین مسابقه الگوهای اخلاقی خوبی بوده و همواره به دنبال ترویج منش پهلوانی و اخلاق بوده‌اند./س


برچسب ها: قم ، الوده ، ورزش ، سیاست ، روح ، ضربه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.