دوجی:شاگردانم از نام پیکان وحشت داشتند

تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد در دیدار هفته چهارم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور مقابل تیم پیکان با نتیجه سه بر دو شکست خورد.

بای محمد دوجی سرمربی تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بالاخره در بازی مقابل پیکان همه عوامل دست به دست هم داد تا ما شکست بخوریم، اما از عملکرد شاگردانم در ست‌های سوم و چهارم راضی هستم.

وی تصریح کرد: شاگردانم در دو ست اول بازی از نام پیکان وحشت کرده بودند و به خاطر استرس موجود در تیم آنها نمی‌توانستند عملکرد واقعی خود را به نمایش بگذارند.

دوجی افزود: من تا به حال در زندگیم قسم نخوردم ولی بعد از واگذاری ست دوم در بازی مقابل پیکان مقابل شاگردانم ایستادم و قسم خوردم که پیکانی‌ها توان شکست ما را ندارند و اگر آنها بازی واقعی خود را به نمایش بگذارند به طور قطع برنده خواهیم بود که همین هم شد اما درست پنجم پوئن برابر 14 توپی که به زمین خورده بود را سر داور به اشتباه سوت زد واین مسئله باعث برد خودروسازان شد.

سرمربی تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد در ادامه یادآورشد: متاسفانه " احد ارمشی" مربی تیم پس از پایان بازی به نحوزه قضاوت داور اعتراض کرد من هم به وی گفتم که این کارش فایده‌ای ندارد چون سوت پایان بازی زده شده است، این امر در حالی بود که داور پایین هم متوجه اشتباه سرداور شده بود ولی می‌گفت: نمی‌تواند در کار داور اول دخالت کند.

سرمربی تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد در خصوص وضعیت تیم والیبال پیکان اظهار داشت: پیکان امسال خوب بازی نمی‌کند نمی‌دانم مشکل از کجاست وعلتش چیست؟
فقط شانس آورده و توانستند ما را شکست دهند.

امیدوارم شرایط خوب گذشته خود را به دست آورند.


انتهای پیام/

برچسب ها: عملکرد ، شاگردان ، راضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار