نمایش "تار شیشه‌ای"، به نویسندگی و کارگردانی کیوان صباغ، تولید حوزه هنری خراسان رضوی، به بخش "مسابقه مرور ایران" جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه یافت.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، "تار شیشه‌ای" با موضوع قرآنی، روایتگر داستان عنکبوت و پرنده‌ای است که به اذن خداوند جلوی غاری، که پیامبر(ص) هنگام هجرت از مکه به مدینه در آنجا پنهان شده بود، حاضر می‌شوند و این داستان روایت قصه از زبان عنکبوت و پرنده است.

غلامرضا جهان‌پا، حامد وکیلی، ندا محمدی، ندا کوهی، فهمیه نبوی‌نژاد، سپیده موسوی، محمدرضا تربتی و امیر رنجبر در این نمایش بازی می‌کنند. طراح صحنه "تار شیشه‌ای" امین فاضلی است و مهدی حسنی هم به عنوان آهنگساز در آن حضور دارد.

"تار شیشه‌ای" در جشنواره سراسری تئاتر "سوره ماه"، که مهرماه امسال برگزار شد، توانست جایزه سوم کارگردانی و جایزه دوم طراحی صحنه را به دست آورد و پیش از این مورد پذیرش بخش "جشنواره‌ جشنواره‌ها" جشنواره تئاتر فجر نیز قرار گرفته بود.

گفتنی است، سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از 24 دی تا 12 بهمن ماه به دبیری قادر آشنا در تهران و دیگر استان های کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.