در مرحله اول اوراق مشارکت به طرحهای سد رودبال و سد کوار و آبرسانی به شهرستانهای لارستان، لامرد و فیروزآباد اختصاص می یابد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ حمید رضا دهقانی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای فارس در نشست مجریان طرحهای عمرانی با اشاره به اینکه تامین بخشی از اعتبار طرحهای عمرانی آب منطقه ای فارس از طریق اوراق مشارکت انجام می گیرد گفت: شبکه های آبیاری و زهکشی آسپاس و نمدان، شبکه ملاصدرا، چشمه عاشق، تنگاب، رودبال و درودزن نیز در اولویت اختصاص اعتبار اوراق مشارکت هستند.


وی نحوه استفاده از اوراق مشارکت به منظور تامین بخشی از اعتبارات طرحها را تشریح کرد و افزود : بهره گیری از اعتبارات حاصل از فروش اوراق مشارکت طرحها وسیله ای موثر در تسریع عملیات اجرایی طرحها است.

این مسوول با بیان اینکه به تنهایی نمی توان به منابع مالی دولتی تکیه کرد، مشارکت مردم در توسعه طرحها را ضروری دانست.

مدیرعامل آب منطقه ای، به معوقات پیمانکاران و مشاوران اشاره کرد و تامین اعتبار برای خرید تجهیزات مورد نیاز طرحها را از جمله مهم ترین اهداف استفاده از اوراق مشارکت در طرحها معرفی کرد.

وی با بیان اینکه در لایحه بودجه، استفاده از اوراق مشارکت مورد توجه قرار گرفته است افزود: بهره گیری از اوراق مشارکت در موافقت نامه نیز آورده شده و مشکلات مربوط به اجرای به موقع طرحها و نحوه پرداخت معوقات طرحها از این طریق میسر می شود./س

انتهای پیام/


برچسب ها: اختصاص ، اوراق ، مشارکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.