کارشناس مذهبی کشورمان گفت: نباید در مسیر انتظار فرج مصداق اهل کوفه باشیم و باید از خصوصیت منتظران واقعی در جهت برداشتن قدم در رکاب امام زمان (عج) برخوردار باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا تارین لو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:فهم درست از واژه انتظار در زمان غیبت کبری حضرت مهدی (عج) از سوی مومنان به عنوان امری مهم تلقی می شود .

وی با اشاره به خصوصیات منتظرین در زمین غیبت امام زمان (عج) تصریح کرد :اهل حق بودن و مقابل با باطل و شناختن امام زمان (عج) و شباحت به ایشان از لحاظ باطنی مانند یاران امام حسین (ع) در کربلا وخودسازی به عنوان مهمترین شاخصه و دوری از حب و لذت های دنیوی و از خصوصیات منتظریت واقعی امام زمان (عج) می باشند.

کارشناس مذهبی کشورمان در ادامه این مطلب با تاکید بر اینکه نباید در مسیر انتظار فرج مصداق اهل کوفه باشیم اضافه کرد :مومنان با این خصوصیات بعد از مرگ در زمان فرج حضرت مهدی (عج) برای قدم گذاشتن در رکاب آن حضرت تجدید حیات در مورد آنها صورت می گیرد .

حجت الاسلام والمسلمین تارین لو در خاتمه اظهارداشت :باید بدانیم پرونده اعمال مومنان به دست مبارک امام زمان (عج) می رسد و برای عدم شرمندگی از شیوه زندگی خود باید خود سازی را در دستور کار قرار دهیم ./س


برچسب ها: انتظار ، فرج ، کوفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.