نشست مجمع انتخابات هیأت فوتبال استان چهارمحال و بختیاری، بدلیل عدم حضور علی کفاشیان؛ رییس فدراسیون فوتبال، با اعتراض و جنجال همراه شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

در نشست مجمع انتخابات هیأت فوتبال استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد، طهمورث حیدری به مدت 4 سال به عنوان رئیس این هیأت انتخاب و معرفی شد.

طهمورث حیدری که قریب به 4 ماه سرپرستی هیئت فوتبال استان چهارمحال و بختیاری را برعهده داشت، توانست با کسب آراء موافق کلیه اعضاء ( 21 نفر ) ریاست این هیأت را برعهده بگیرد.

انتخابات رئیبس هیأت فوتبال استان چهارمحال و بختیاری قرار بود با حضور علی کفاشیان؛ رئیس فدراسیون فوتبال کشور در شهرکرد انجام شود که بدلیل شرایط نامساعد جوی و لغو پرواز هواپیما، سفر وی به شهرکرد هم لغو، و انتخابات بدون حضور رئیس فدراسیون فوتبال، و به ریاست جهانگیر خبازی؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
گفتنی است؛ نیامدن علی کفاشیان؛ رییس فدراسیون فوتبال به مجمع انتخاب رییس هیات فوتبال استان چهارمحال و بختیاری، باعث اعتراض نامزدها و جنجال در این نشست شد.
اعتراض سه نامزد رییس هیات فوتبال استان چهارمحال و بختیاری، باعث کند شدن روند انتخاب این هیات شد، که در نهایت با مدیریت مدیرکل ورزش و جوانان استان به پایان رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری در پاسخ به اعتراض سه نامزد انتخاباتی، اعلام کرد که رییس فدراسیون، برگزاری مجمع را به مدیرکل ورزش و جوانان استان تفویض کرده، ولی برای برگزار شدن یا نشدن این مجمع رأی گیری می شود تا شائبه ای وجود نداشته باشد.

جهانگیر خبازی در این مجمع اعلام کرد: درباره انتخاب رییس هیأت فوتبال استان، پس از رأی گیری به صورت موافق و مخالف، اعضاء تصمیم گیری می کنند.

در رأی گیری صورت گرفته در این مجمع از 23 نفر اعضاء شرکت کننده، 16 نفر به برگزاری انتخاب رییس هیأت فوتبال استان رأی مثبت و هفت نفر نیز در مقابل رأی منفی دادند.

سپس سعادت الله باغبان از داوران سابق لیگ برتری، بهنام اسکندری و مراد احسانی؛ سه تن از نامزدها، نشست مجمع را به عنوان اعتراض ترک کردند.

در نهایت این نشست با حضور تنها نامزد باقی مانده ( طهمورث حیدری ) و با حضور 21 نفر از اعضا برگزار شد که طهمورث حیدری، موفق به کسب آرا هر 21 نفر حاضر در مجمع فوتبال استان شد.

 دراین نشست موعود بنیادی فر و قهرمان نجفی دو داور لیگ برتری فوتبال ایران حضور داشتند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.