به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛مهندس محمدرضا انبیائی، اهداف اصلی این کنفرانس را ارتقا توسعه و ترویج دانش مدیریت برند ، تعامل و تبادل تجارب پژوهشگران و متخصصین حوزه برند پیرامون توسعه و بکارگیری تکنیک های برند سازی، تبیین اهمیت برند و ترغیب سازمان ها و تشکل ها به امر برند سازی، تبیین راهکار ها و قوانین حمایت از مالکیت فکری برند، بر شمرد و افزود: از دیگر اهداف این رویداد علمی و تخصصی فضا سازی جهت تسهیل رویه های ثبت مالکیت فکری و نام و نشان تجاری در مراجع بین المللی و همچنین کمک به توسعه پایدار صادرات از طریق حمایت از مالکیت فکری برند است.
وی با اشاره به رویکرد تخصصی راهبردهای توسعه صادرات و روابط بین الملل در این دوره از کنفرانس، افزود: دو پانل تخصصی ویژه امسال با عناوین مناطق آزاد تجاری – صنعتی و توسعه برندهای ایران با مشارکت شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری – صنعتی کشور و پانل بانک، بیمه و سرمایه گذاری و توسعه صادرات برندهای ایران با مشارکت بانک ها و موسسات مالی و اعتباری برگزار می شود.
دبیر اجرایی هشتمین کنفرانس بین المللی برند با اشاره به محورهای این کنفرانس از جمله، ضرورت و نقش برندسازی در حمایت از تولید ملی، اهمیت و تأثیر برندسازی در شرایط وجود بحران اقتصادی، برندسازی در صنایع خدمات محور، ایجاد هویت یکپارچه برند در سازمان ها، معماری برند و نقش آن در ایجاد و توسعه جایگاه برند، تبیین علمی شاخص های سنجش قدرت برند و ارزش ویژه برند، نقش ابزارهای یکپارچه ارتباط بازاریابی در فرآیند برند سازی، ضرورت توسعه صادرات به عنوان یکی از ارکان توسعه برند با حفظ اصول و قوانین علمی و بین المللی، بررسی راهکارهای عملی توسعه صادرات و مسائل مرتبط با آن مانند مالکیت فکری و مسائل حقوقی، نقش بخش خصوصی در زمینه سازی توسعه صادرات برند و نقش دولت در زمینه سازی توسعه صادرات برند، اظهار امیدواری کرد، ساز و کاری جدی برای جلوگیری از اعطای نشان های ویژه و ملی و برتر و امثال آن در حوزه برند در کشور ایجاد شود تا شاهد فروش عناوین به مجموعه های مختلف نباشیم.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با شماره های 86014259 – 86014264 – 86014273 و یا وب سایت رسمی WWW.IRANBRANDHOUSE.IR تماس حاصل فرمایند.
انتهای پیام/