هفته چهارم از دور رفت سوپر لیگ کاراته باشگاه های کشور به میزبانی هیات کاراته قم و در این استان پیگیری می شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هفته چهارم سوپر لیگ کاراته باشگا های کشور روز پنجشنبه سوم بهمن ماه انجام خواهد شد.این هفته درحالی سوپر لیگ به میزبانی قم برگزار خواهد شد که تیم تازه وارد آذر خودرو نوین قم که امسال نخستین حضورش در سوپر لیگ را تجربه می کند هم اکنون با یک بازی بیشتر نسبت به دانشگاه آزاد اسلامی و 21 امتیاز تا پایان هفته سوم عنوان صدرنشینی را در اختیار دارد.

"حسن عابدی" رئیس هیات کاراته قم در خصوص حضور تیم آذرخودرو نوین در سوپر لیگ کاراته گفت: این تیم نخستین سال حضورش در سوپر لیگ را تجربه می کند و با حضور ملی پوشان و قهرمانان کاراته کشور و کادرفنی مجرب ازسطح فنی بالایی برخوردار است.

وی افزود: با جلسات متعددی که با مدیر عامل و مسئولان آذر خودرو داشتیم در تلاش هستیم حضور این تیم در سالهای آینده هم استمرار داشته باشد. عابدی گفت: در سوپر لیگ و لیگ های جوانه ها و آینده سازان مردان و همچنین در لیگ برتر و آینده سازان بانوان چند تیم استان قم حضور دارند که در تلاش هستیم در سایر لیگ ها هم شرکت فعال داشته باشیم.

وی گفت: در بخش بانوان ضعف هایی وجود دارد و پتانسیل این بخش در حد تیم های مردان نیست و در نظر داریم تا با تقویت مربیان و اعزام آنها به کلاس های مربیگری، سطح فنی این بخش را افزایش داده و به سکوهای قهرمانی برسیم.

وی با اشاره به برگزاری لیگ و مسابقات استانی گفت: همانند سالهای گذشته لیگ استان اوایل بهمن ماه استارت می خورد و رقابتهای انتخابی استان را هم در آینده ای نزدیک برگزار می کنیم تا تیم منتخب استان با قدرت و توان بالا راهی مسابقات کشوری شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: کاراته ، قم ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار