هاینکس برنده‌ی عنوان بهترین مربی درسال 2013 از دریافت این جایزه اظهار خوشحالی کرد و گفت دریافت این جایزه اوج شکوه و افتخار است.

به گزارش خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران، یوپ هاینکس سرمربی فصل پیش بایرن مونیخ که جام‌های متعددی را با این تیم کسب کرده است، شب  گذشته به عنوان بهترین مربی سال 2013  در زوریخ معرفی شد.

وی بعد از مراسم دیشب با سایت فیفا گفتگو کرده است.

برای کسب این افتخار خیلی به شماخ تبریک می‌گوییم . این جایزه برای شما به چه معناست؟

در پایان کار حرفه‌ایم این افتخار بسیار بزرگی است من پنج سال به عنوان بازیکن و مربی فعالیت کرده‌ام تجربه‌های بسیاری کسب کرده‌ام. ناکامی‌ها و موفقیت‌های بسیاری را در کارنامه ام دارم. این جایزه اوج شکوه و افتخار است و من بسیار خوشحالم.

وقتی بر روی سن برای دریافت جایزه رفتید چه احساسی داشتید؟

درحضور این همه ستاره‌، کارشناس و بزرگ فوتبال و دریافت جایزه در حضور پله و پلاتینی افتخار بسیار بزرگی است. این یک رویداد بسیار بزرگ است من واقعاً خوشحالم که امشب به اینجا آمدم. درحقیقت من به دلیل کسب عناوین متعدد در فصل پیش به دریافت این جایزه خوشبین بودم. واقعاً شب خوبی بود.

برگردیم به سال 2011، شما واقعاً فکر می‌کردید ممکن است به کار حرفه‌ای خود پایان دهید؟

نه! واقعاً بازیکنانم باور نمی‌کردند بعد از از دست دادن بازی فینال در مقابل چلسی درسال 2012، چنین فصل خوبی را داشته باشیم. ما کمی دچارتزلزل شده بودیم .

اما در ابتدای توپ طلا یکی از بازیکنان به من پیام کوتاه داد و گفت من به تیم انگیزه خواهم داد و آنها را برای کسب پیروزی تشویق خواهم کرد واینگونه تیم را آماده کردیم.

هاینکس می‌گوید در تیم ما پتانسیل زیادی وجود داشت و بازیکنان ما در فصل بعد این را ثابت کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: زوریخ ، سایت ، شکوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار