نماینده مردم شهرستان های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: با پایان طرح مطالعاتی، تعریض و بازسازی جاده قدیم ساوه - زرندیه در ردیف بودجه سال 93 قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، شهلا میرگلوبیات در جلسه شورای اداری شهرستان زرندیه افزود: بازسازی این جاده به طول حدود 60 کیلومتر در مدت چهار سال انجام می شود.
وی بیان کرد: احداث این جاده مربوط به حدود 40 سال گذشته است و هم اکنون با افزایش بار ترافیک جوابگوی تردد انواع خودروهای سبک و سنگین نیست، بنابراین تعریض آن می تواند بسیاری از مشکلات پیش رو از جمله سوانح رانندگی را کاهش دهد.
وی ادامه داد: روزانه بیش از 20 هزار خودروی سبک و سنگین از جاده قدیم ساوه - زرندیه تردد می کنند و از آنجا که این جاده به یکی از نقاط حادثه خیز منطقه تبدیل شده است این مهم ضرورت توجه به آن را دوچندان می کند.
میرگلوبیات همچنین از اختصاص ردیف بودجه مستقل به دانشکده علوم پزشکی ساوه خبر داد و گفت: با توجه به کمبود نیازهای بهداشتی درمانی در شهرستان زرندیه، تخصیص این بودجه گامی موثر برای ارتقای این مهم در منطقه است.
وی همچنین از مسوولان زرندیه خواست، تلاش خود را برای نظارت و مدیریت صحیح بر منابع آب این شهرستان در بخش های مختلف افزایش دهند.
فرماندار زرندیه نیز در این جلسه با اشاره به موقعیت ویژه این شهرستان گفت: زرندیه به دلیل برخورداری از ظرفیت هایی مانند نزدیکی به پایتخت، فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) و موقعیت جغرافیایی خاص در حال توسعه است.
"علی رضا هدایتی" با بیان این که سرمایه گذاران بسیاری در بخش صنعت به دلیل
برخورداری شهرستان از ظرفیت های ویژه به این منطقه روی آورده اند، افزود: توسعه شتابان زرندیه نیازمند تلاش جهادی و مدیریت مناسب در بخش های مختلف است.
امام جمعه زرندیه نیز در این جلسه با بیان این که تکریم ارباب رجوع وظیفه همه مسوولان است، گفت: باید با تکریم ارباب رجوع و خوشرویی رضایت مراجعان را به دست آورد.
حجت الاسلام محمد علی علم الهدی افزود: خداوند متعال در طول عمر انسان برخی فرصت ها را فراهم می کند که باید از آن ها به بهترین نحوء برای خدمت رسانی به مردم استفاده کرد.
در ادامه این جلسه حکم شهرداران پنج شهر شهرستان زرندیه قرائت و به آنان اهدا شد./س
/
برچسب ها: جاده ، بودجه ، ساوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.