اعضای هیئت رئیسه شورای هیئت‌های مذهبی استان قم در جلسه‌ای مشخص شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران قم، چهارمین انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی استان قم در شهر قم و شهرهای جعفریه، دستجرد، کهک و قنوات برگزار شد.

در این انتخابات برای شهر قم 13 عضو اصلی و 5 عضو علی البدل و در بخش‌های تابعه 5 عضو اصلی و 2 عضو علی البدل انتخاب شده‌اند.

جلسه انتخاب اعضای هیئت رئیسه شورای هیئت‌های مذهبی نیز بیش از دو ماه پس از انتخابات در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار و حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد چهل اخترانی به ریاست شورای اسلامی استان و شهرستان قم انتخاب شد.

وی که ریاست یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین هیئت‌های مذهبی استان قم (هیئت چهل اختران) را عهده‌دار است در دوره قبلی نیز ریاست شورای هیئت‌های مذهبی استان را بر عهده داشت.

همچنین محمود هوشنگی دلیر به عنوان نایب رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان و محمدرضا سیرلانی به عنوان دبیر این شورا انتخاب شدند.

در شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان قم نیز محمدرضا سیرلانی به عنوان نایب رئیس و محمود هوشنگی دلیر به عنوان دبیر انتخاب شدند.

ریاست شورای هیئت‌های مذهبی بخش کهک را مسعود عربشاهی و بخش مرکزی قم را محمدتقی زینی وند عهده‌دار هستند. در بخش‌های جعفرآباد و خلجستان نیز به ترتیب جهانگیر مرادی و علی رضا سلمانی به عنوان رئیس شورای هیئت‌های مذهبی انتخاب شده‌اند.

این افراد به مدت 4 سال در شورای هیئت‌های مذهبی فعالیت خواهند کرد./ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.