قم/

برگزاری مراسم یادبود درگذشتگان حادثه «معراجی‌ها» در قم

مسئول مرکز فرهنگی مسجد الزهرا گفت: مراسم یادبود محمدجواد شریفی‌راد و دیگر درگذشتگان مجموعه «معراجی‌ها» از سوی همرزمانش فردا در مسجد الزهرا برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران قم، محمد خامه‌یار اظهار کرد: به پاس تجلیل از قهرمان ملی، جواد شریفی‌راد و دیگر مجاهدان عرصه فرهنگی که چندی پیش بر اثر انفجار در پشت صحنه فیلم «معراجی‌ها» به دیار حق شتافتند، مراسم بزرگداشتی از سوی همرزمان ایشان، مسجد و مرکز فرهنگی الزهرای قم و همچنین پایگاه بسیج شهدای پدافند در قم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سرتیپ فرهنگ نهاوندی از فرماندهان ارتش و همرزم زنده یاد شریفی‌راد در این مراسم سخنرانی می‌کند، عنوان کرد: مراسم یادبود محمدجواد شریفی‌راد و دیگر درگذشتگان حادثه «معراجی‌ها» فردا چهارشنبه 25 دی‌ماه ساعت 15 با حضور خانواده این مجاهدان فرهنگی و جمعی از فعالان فرهنگی در مسجد الزهرا واقع در 75 متری عمار یاسر، بلوار تعاون برگزار خواهد شد.

محمدجواد شریفی‌راد از باسابقه‌ترین مدیران جلوه‌های ویژه سینمای ایران که مدیریت جلوه‌های ویژه فیلم سینمایی «معراجی‌ها» را عهده دار بود، هفته پیش در حالی که گروه آخرین روزهای فیلمبرداری را پشت سر می‌گذاشت بر اثر انفجار در پشت صحنه این فیلم همراه با چند تن از عوامل فیلم به دیار باقی شتافت.

شریفی‌راد تاکنون مسئولیت جلوه‌های ویژه بیش از 30 فیلم سینمایی را برعهده داشته است که به تازگی مراحل فنی فیلم عظیم «محمد (ص)» را به پایان رسانده و از نخستین تجربه‌های او در سینمای انقلاب می‌توان به «حمله به اچ 3»، «شمارش معکوس» و «مسیر معکوس» اشاره کرد و از آخرین کارهای او «شکارچی شنبه» و «اخراجی‌های 1 و 2» بود./ش

برچسب ها: قم ، یادبود ، حادثه ، معراجی ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.