مهم ترین عناوین خبری گروه "اجتماعي" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون:استمرار مدیریت جهادی مورد تأکید مقام معظم رهبری در حمل و نقل شهری / عنایت رهبری نسبت به گسترش مترو نشان دهنده درستی مسیر انتخاب شده است ، بودجه 97 هزار میلیاردی شهرداری به 102 هزار میلیارد افزایش یافت ، بیشتر قاچاق‌ها از مجاری قانونی وارد می‌شود/ "طرح شبنم" کنونی مورد تایید ما نیست و... است

مهمترین عناوین خبری گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

ضرورت پیدا کردن راه‌کارهای اجرایی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری/با ادامه شهر‌فروشی تعادل اقتصادی در مسکن به هم می‌خورد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/10/24/1927779_158.jpg

 عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: ارقام چند میلیونی متر مربع تراکم که هر سال از ذخیره ملی شهرها فروخته می‌شود عملا تعادل اقتصادی را در مسکن به هم می‌زند.

بیشتر قاچاق‌ها از مجاری قانونی وارد می‌شود/ "طرح شبنم" کنونی مورد تایید ما نیست

 معاون پیشگیری و هماهنگی شهرستان‌های ستاد مبارزه و قاچاق و ارز ریاست جمهوری گفت: "طرح شبنم کنونی" مورد تایید ما نیست و دفاعی از آن نداریم.

جریمه 470 میلیارد تومانی کارخانه‌های آرد و نان و اقلام پروتئینی/مردم نگران شب عید نباشند معاون برنامه‌ریزی و بودجه استانداری تهران امروز در هفتمین جلسه‌ی تنظیم بازار از جریمه 470 میلیارد تومانی کارخانه‌های آرد و نان ، اقلام پروتینی و میوه و تره‌بار در نه ماهه‌ی سال جاری خبر داد.

پیرزن تنها قربانی نقشه شوم مرد شیشه‌ای
 زندگی مرد شیشه‌ای که پیرزن تنها را قربانی نقشه شوم خود کرده بود با چوبه دار گره خورد.

فضای هفته وقف باید در طول سال استمرار داشته باشد
 نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به حضور کم رنگ وقف در دانشگاه‌ها و مراکز علمی گفت: سازمان اوقاف وامور خیریه حامی وقف، واقفان و موقوف علیهم است.

بودجه 97 هزار میلیاردی شهرداری به 102 هزار میلیارد افزایش یافت
 در سی و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی بررسی برنامه پنج ساله شهرداری تهران در دستور کار اعضا قرار گرفت که براساس آن بودجه 97 هزار میلیاردی شهرداری تهران به 102 هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

برنامه های هفته پاک اعلام شد

معاون محیط زیست انسانی سازمان محیط زیست گفت: : به منظور تسهیل در ورود خودروهای برقی که در کاهش آلودگی‌ هوا نقش موثری دارند، پیشنهاد کردیم تعرفه ورود این خودروها به کشور کاهش یابد.

توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در برنامه 5 ساله دوم شهرداری تهران

 معاون برنامه ریزی ، توسعه شهری و امور شورا با بیان این که بسیاری از رهنمودهای مقام معظم رهبری در برنامه 5 ساله دوم شهرداری دیده شده است ، گفت : با این وجود، تاکیدات ایشان به ویژه در زمینه شهرسازی ، نما ، موضوعات فرهنگی و محتوایی با قوت بیشتری به این برنامه الحاق خواهد شد و امیدواریم با کمک شورای شهر ، برنامه ای در شان مردم شریف تهران داشته باشیم.

استمرار مدیریت جهادی مورد تأکید مقام معظم رهبری در حمل و نقل شهری / عنایت رهبری نسبت به گسترش مترو نشان دهنده درستی مسیر انتخاب شده است

 معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به دیدار شهردار تهران، اعضای شورای شهر و مسئولان شهرداری تهران با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گفت: مدیریت جهادی مورد تأکید معظم له با قدرت و قوت استمرار خواهد داشت.

اعضای شورای شهر چقدر دارایی دارند؟‌
در سی‌وهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران پیشنهاد اعلام آمادگی داوطلبان اعضای شورای اسلامی برای رسیدگی به اموال و دارایی‌های آنان توسط قوه قضائیه مطرح شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار